Najveći neprijatelj mršavljenja je prerađena hrana jer sadrži puno masti, šećera i soli

 FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK
Ana Dukić
Ana Dukić
Ubrzajte gubitak kilograma

Dijetni ‘guru‘ Michael Mosley upozorava: Izbjegavajte ovo voće ako želite smršaviti

09. veljača 2022.
Dr. Mosley smatra da tijekom dijeta neke vrsta voća trebate jesti manje, a neke vrste povrća više


Ako netko poznaje moć dijeta, to je dr. Michael Mosley. Čovjek je to koji stoji iza niza dijeta: Brzih 800; 5:2, Način života i Brzih keto 800. Dijete su to koje se temelje na mediteranskoj prehrani (osim Brzih keto 800), unosu malo kalorija i HIIT treninzima. Nedavno je ovaj dijetni guru putem društvenih mreža istaknuo da neke vrste voća ubrzavaju gubitak kilogram, dok neke usporavaju.

Nutricionisti i liječnici redovito napominju da odrasla osoba treba pojesti pet porcija različitog voća i povrća dnevno kako bi unijela važne nutrijente, vitamine i minerale.

Međutim, dr. Mosley smatra da neke vrsta voća trebate jesti manje, a neke vrste povrća više, ako želite izgubiti kilograme.

- Voće je odlično ako ste zdravi, ali ako trebate smršaviti onda trebate odabrati ono s manje šećera, poput jabuka i bobičastog voća - navodi.

Banana, namirnica koje se redovito konzumira u mnogim kućanstvima, može biti prepreka u mršavljenju. Ona na 100 grama sadrži oko 12 grama šećera.

Isto tako, mango je bogat prirodnim šećerom. Jedan mango srednje veličine sadrži oko 45 grama šećera. U usporedbi s drugim vrstama voća, to je zaista puno. Cijeli avokado sadrži 1-2 grama šećera, 100 grama kupina sadrži oko pet grama šećera.

Voće sadrži ugljikohidrate koji vam daju energije, ali oni se trebaju potrošiti. Kad jedete više ugljikohidrata, što su i šećeri, nego što ih potrošite, čak i ako dolaze iz voće, višak se pretvara masnoće.

Naravno, možete jesti mango, banane ili druge vrste voća s više šećera, ali morate biti pažljivi oko porcije.


Koje namirnice sprječavaju mršavljenje?

Voće, dakako, nije najveća prepreka prilikom mršavljenja. Najveći neprijatelj je prerađena hrana jer sadrži puno masti, šećera i soli. Takva hrana može utjecati na naše zdravlje i raspoloženje, i to ne na dobar način.

Kako ne biste bili u iskušenju, takve namirnice nemojte donositi kući (keks, čips, bomboni i slično). Umjesto toga, hladnjak napunite mesom i povrćem, police sjemenkama i orašastim plodovima. Možete posegnuti i za proteinskim shakeovima s vremena na vrijeme.

Kad je riječ o zamjeni za grickalice, većina će ljudi posegnuti za voćem. No, Mosley savjetuje da ipak odaberete neslane sjemenke (bundevine, suncokretove i slično) i povrće.

Isto tako, svjestan je da gubitak kilograma nije jednostavan zadatak jer je potrebna određena količina predanosti. Preporučuje da pronađete namirnice koje vam mogu pomoći u mršavljenju, a ujedno uživate u njima. Najbolji način da to otkrijete je eksperimentiranje i kuhanje.

Teme
Linker
24. lipanj 2022 15:40