Šlaufići baj, baj

Cijelo vrijeme radili smo krive vježbe za seksi trbuh...

Za što ljepše trbušne mišiće u svoj program vježbanja uključite i druge vježbe osim trbušnjaka. I tko kaže da nismo spremni za ljeto?!

 

Čak i ako ne težite pločicama na trbuhu, svatko od vas je sigurno radio svakakve vježbe za trbuh. Ako želite ojačati trbušne mišiće, sami klasični trbušnjaci nisu dovoljni. Trbušnjaci targetiraju površinske mišiće, no za zaista čvrsti trbuh, trebate ciljati i one mišiće sa strane, kao i gluteus. Znači da u svoje vježbanje trebate uključiti i plankove, Russian twist, naizmjenično podizanje i spuštanje nogu (flutter kicks), škarice.

Za još bolje rezultate, nutricionisti preporučuju da smanjite unos ugljikohidrata, te da u jelovnik uključite više puretine i piletine.

 

12-minutne vježbe

Ponovite sve tri puta, odmarajući 30 sekundi između setova.

 

V-UPS - 30 sekundi

Foto: iStock

Plank - 30 sekundi

Foto: iStock

Flutter kicks

Lezite na leđa s rukama postavljenim pored sebe i dlanovima na podu. Noge su u zraku, a cilj vježbe je da naizmjenično podižete noge gore-dolje.

 

Plank sa strane - 30 sekundi

Foto: iStock

Bicycle kick - 30 sekundi

Foto: iStock

 

Russian twist

Sjednite i savinite koljena, a ruke ispružite prema naprijed. Nagnite se prema nazad i gurajte ruke što više možete na jednu, pa na drugu stranu.

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo