Bodyweight trening by Edin Mehmedović

GIRL POWER Zbogom, opuštene grudi! Ovaj trening vraća mladost (i poglede) u dekolte

Ovaj set vježbi idealan je za situacije kad nemate previše vremena, prostora i rekvizita. A ni rezultati neće izostati!


Dragi moji...

Uvijek se lomim kad me netko pita da mu složim trening kako bi ga mogao "na brzaka" odraditi kod kuće.

Uzme mi dosta vremena da složim smisleni program, a nerijetko se dogodi, kad ih pitam kakav im je trening - da mi kažu kako ga nisu stigli odraditi iz ovog ili onog razloga.

Nakon dugogodišnjeg iskustva, itekako sam svjestan uloge koju moj posao ima u životima ljudi s kojima radim. Još važnije, svjesni su i oni.

 

 

Pravilno programiran, zdravlju usmjeren i raznovrstan trening moji su principi.

Ipak, i sam znam kako nekad nemamo idealne uvjete za trening. No, isto tako vjerujem kako nedostatak prostora ili vremena ne bi trebali biti izgovori da se svakodnevno ne bavimo nekom vrstom tjelesne aktivnosti. Negdje sam pročitao kako je bilo kakav trening, bolji od nikakvog. Bitno mi je dodati kako i taj "bilo kakav trening" treba biti svrsishodan, pravilno izveden i izazovan.


U nastavku vam donosim prvi set od pet treninga, koji su idealni za situacije kad nemate vremena, prostora i rekvizita.


Kratki izazovni treninzi s različitim ciljem, koje možete raditi uz zadanu progresiju:

  • u prvom tjednu 10 ponavljanja,
  • u drugom tjednu čim više ponavljanja u 30 sekundi rada uz 30 sekundi odmora,

u trećem tjednu čim više ponavljanja u 40 sekundi rada uz 20 sekundi odmora.
 

U nastavku je video petog i posljednjeg treninga, ali i pisane upute kojih se treba pridržavati!

 

 


PETI TRENING

Girl power

Trening za mišiće corea i gornjeg dijela tijela.


1. vježba: plank ispruži ruku

Visoko aktivan trup, bez rotiranja kukova.


2. vježba: side plank rotacije

Rotacija gornje ruke ispod trupa, naglasiti rotaciju.


3. vježba:
hindu takni nogu

Rukom taknuti suprotno stopalo, rotirati trup.


4. vježba: otkloni

Rotirati tijelo u ramenima, a što manje u kukovima!


5. vježba: rotacije u stražnjem uporu

Podignuti pete visoko, rotirati trup, podignuti ruku iznad ramena.


Pogledajte i:

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo