Bodyweight trening by Edin Mehmedović

ZBOGOM, ŠLAUFIĆI! Jeste li spremni za najbolji trening za ravan trbuh!?

Ovaj set vježbi idealan je za situacije kad nemate previše vremena, prostora i rekvizita. A ni rezultati neće izostati!

Dragi moji...

Uvijek se lomim kad me netko pita da mu složim trening kako bi ga mogao "na brzaka" odraditi kod kuće.

Uzme mi dosta vremena da složim smisleni program, a nerijetko se dogodi, kad ih pitam kakav im je trening - da mi kažu kako ga nisu stigli odraditi iz ovog ili onog razloga.

Nakon dugogodišnjeg iskustva, itekako sam svjestan uloge koju moj posao ima u životima ljudi s kojima radim. Još važnije, svjesni su i oni.

 

 

Pravilno programiran, zdravlju usmjeren i raznovrstan trening moji su principi.

Ipak, i sam znam kako nekad nemamo idealne uvjete za trening. No, isto tako vjerujem kako nedostatak prostora ili vremena ne bi trebali biti izgovori da se svakodnevno ne bavimo nekom vrstom tjelesne aktivnosti. Negdje sam pročitao kako je bilo kakav trening, bolji od nikakvog. Bitno mi je dodati kako i taj "bilo kakav trening" treba biti svrsishodan, pravilno izveden i izazovan.


U nastavku vam donosim prvi set od pet treninga, koji su idealni za situacije kad nemate vremena, prostora i rekvizita.

Kratki izazovni treninzi s različitim ciljem, koje možete raditi uz zadanu progresiju:

  • u prvom tjednu 10 ponavljanja,
  • u drugom tjednu čim više ponavljanja u 30 sekundi rada uz 30 sekundi odmora,
  • u trećem tjednu čim više ponavljanja u 40 sekundi rada uz 20 sekundi odmora.

 

U nastavku je video drugog treninga, a u nastavku su i upute kojih se treba pridržavati!

 


 

DRUGI TRENING

Core power

Visoki intenzitet. Aktivan trup i rameni obruč.


1. vježba: upor, skokovi skupi-raširi

Ramena iznad dlanova, aktivan core, koljena lagano savijena.


2. vježba: sunožno naprijed-nazad

Sve isto kao kod prve, privući koljena ispod kukova.


3. vježba: naizmjenično naprijed-nazad

Jednako opteretiti obje noge, ne dizati kukove!


4. vježba: sunožno bočno

Saviti koljena, držati stopala skupa. Rotaciju vršiti iz trupa (core)!


5. vježba: privlačenje stopalo-dlan

Cijelim tijelom kretati se prema naprijed. Privući stopala što bliže dlanu.

 

Pogledajte i Cardio fat blast trening - za savršeni bikini body!

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo