Bodyweight trening by Edin Mehmedović

MALO JE DO LJETA Jeste li spremni za najbolji trening za savršeni bikini body!?

Ovaj set vježbi idealan je za situacije kad nemate previše vremena, prostora i rekvizita. A ni rezultati neće izostati!


Dragi moji...

Uvijek se lomim kad me netko pita da mu složim trening kako bi ga mogao "na brzaka" odraditi kod kuće.

Uzme mi dosta vremena da složim smisleni program, a nerijetko se dogodi, kad ih pitam kakav im je trening - da mi kažu kako ga nisu stigli odraditi iz ovog ili onog razloga.

Nakon dugogodišnjeg iskustva, itekako sam svjestan uloge koju moj posao ima u životima ljudi s kojima radim. Još važnije, svjesni su i oni.

 

Pravilno programiran, zdravlju usmjeren i raznovrstan trening moji su principi.

Ipak, i sam znam kako nekad nemamo idealne uvjete za trening. No, isto tako vjerujem kako nedostatak prostora ili vremena ne bi trebali biti izgovori da se svakodnevno ne bavimo nekom vrstom tjelesne aktivnosti. Negdje sam pročitao kako je bilo kakav trening, bolji od nikakvog. Bitno mi je dodati kako i taj "bilo kakav trening" treba biti svrsishodan, pravilno izveden i izazovan.


U nastavku vam donosim prvi set od pet treninga, koji su idealni za situacije kad nemate vremena, prostora i rekvizita.

Kratki izazovni treninzi s različitim ciljem, koje možete raditi uz zadanu progresiju:

  • u prvom tjednu 10 ponavljanja,
  • u drugom tjednu čim više ponavljanja u 30 sekundi rada uz 30 sekundi odmora,
  • u trećem tjednu čim više ponavljanja u 40 sekundi rada uz 20 sekundi odmora.

 

U nastavku je video drugog treninga, a u nastavku su i upute kojih se treba pridržavati!

 


 

 

PRVI TRENING

Cardio fat blast

Visoki intenzitet. Metabolički trening. Brzi tempo.


1. vježba: skater jump

Bočni skokovi s noge na nogu. Eksplozivan odraz, kontrolirati doskok!


2. vježba: skip koljeno bok/koljeno prsa

Eksplozivno povlačenje koljena, trup ravan, aktivan core.


3. vježba: skupi raširi čučanj

Naglasak na frekvenciju (brzinu izvođenja), a ne toliko na amplitudu (ne ići prenisko u čučanj)!


4. vježba: jednonožni marinac sa skokom preko strunjače

Kontrola doskoka, oslonac na puni dlan!


5. vježba: gumi gum

Dinamično prebacivanje noge preko prepreke.



 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo