Nije svaka šalica kave jednako zdrava

 FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK
Ana Dukić
Ana Dukić
Omiljeni napitak

Kava vam može pomoći da smršavite, ali trebate izbjegavati jednu stvar koju većina ljudi radi

14. siječanj 2022.
Kava je sama po sebi izuzetno zdrav napitak, ali nije svaka šalica jednako zdrava

Za sve one kavoljupce imamo odlične vijesti, kavu ne trebate izbjegavati. Ne samo da može pomoći u prevenciji bolesti i održavanju zdrave težine, već ispijanje šalice kave svakog jutra može čak dovesti do duljeg života. Ovo su više nego dobri razlozi da nastavite uživati u svom jutarnjem.

Uz to, ako redovito vježbate kako biste smršavjeli, kofein iz kave može biti odličan dodatak. Naime, istraživanja su pokazala da konzumacija kofeina prije vježbanja može biti povezana s povećanim sagorijevanjem masti.

Ipak, važno je napomenuti da nije svaka šalica kave jednako zdrava. Naime, ono što stavite u svoju kavu može igrati važnu ulogu u tome koliko će vaš napitak biti zdrav.


Izbjegavajte šećer

Konkretno, riječ je o količini šećera koji se nalazi u vašoj kavi i može imati negativan učinak na vaše cjelokupno zdravlje. Posebno ako ste odlučili smršavjeti nekoliko kilograma.

- Dodavanje šećera je daleko najgora navika vezana uz kavu ako želite smršavjeti. To uključuje i sve vrste vrhnja za kavu koji imaju dodatne šećere ili umjetne arome - slažu se nutricionisti.

Prema pregledu objavljenom 2019. godine u časopisu Polish Journal of Food and Nutrition Sciences, dokazano je da smanjenje unosa šećera sprječava pretilost.

Iako su nam neki šećeri neophodni, kao što su složeni ugljikohidrati iz voća i cjelovitih žitarica, većina ljudi još uvijek pretjerano konzumira šećer i, radi svog zdravlja, trebali bi pronaći načine da smanje njegov unos. Kava bez šećera može biti odličan početak.

- Ako pijete dvije do tri šalice kave svaki dan te dodajte umjetne zaslađivače ili šećer, ugrožavate svoje zdravlje, kao i svoju tjelesnu težinu - navode stručnjaci. Ako već ne možete bez šećera, smanjite barem njegovu količinu koju stavljate u kavu.

Teme
Linker
25. lipanj 2022 22:26