FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK
Ana Dukić
Ana Dukić
Veličina je važna

Štiklom do boljeg orgazma? Ne, ovo nije zafrkancija - kažu znanstvenici

04. studeni 2021.
Znanstvenici su pronašli novi način da začinite svoj seksualni život, redovito nosite visoke pete

Ako pokušavate začiniti svoj seksualni život i postići što bolji orgazam, onda bi se odgovor mogao naći na vašoj polici za cipele, otkrili su znanstvenici. Prastaro pitanje o tome je li veličina važna ili nije već se puno puta vrtjelo po spavaćoj sobi, ali stručnjaci iz Kine sada kažu da je samo veličina vaše pete ta koja se računa, piše The Sun.

Naime, nošenje cipela s petom od najmanje pet centimetara stimulira mišiće koji također pomažu ženi da postigne orgazam. Stručnjaci sa šangajskog sveučilišta Fudan otkrili su vezu slučajno nakon što su proveli studiju o utjecaju različitih visina cipela na mišiće zdjeličnog dna žena.

Zdjelično dno obuhvaća i podupire organe kao što su mjehur, crijeva, i maternicu, a za jačanje tih mišića preporučuju se vježbe za zdjelično dno.

image
FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK



Kako poboljšati orgazam nošenjem visokih peta?

NHS (National Health Service) kaže da, iako je snažno dno zdjelice dobro za sprječavanje urinarne inkontinencije te može pomoći u liječenju prolapsa zdjeličnih organa, također može poboljšati seksualni život žena.

- Jaki mišići zdjeličnog dna također mogu značiti povećanu osjetljivost tijekom seksa i jače orgazme. Jačanje i treniranje mišića dna također može pomoći u smanjenju simptoma erektilne disfunkcije kod muškaraca - piše u službenom vodiču NHS-a.

Kineski stručnjaci ispitali su 1263 žene koji stil cipela najčešće nose. Nakon analize rezultata, stručnjaci su otkrili da su pete od pet centimetara optimalne. Objasnili su da je to zato što kada žena stoji u njima, njezina se zdjelica dovoljno naginje tako da se mišići više puta skupljaju što pomaže da zdjelica ostane u dobroj formi. Utvrđeno je da je najveći utjecaj zabilježen kod žena koje su cipele nosile najmanje osam sati dnevno.

Stručnjaci su otkrili da cipele s vrlo visokim potpeticama ili ravne cipele nisu mogle stimulirati mišiće na isti način.

Isto tako, istraživanje objavljeno u časopisu Translational Andrology and Urology ističe da pete od pet centimetara također smanjuju rizik od inkontinencije. Ipak, stručnjaci upozoravaju da mogu uzrokovati i razne mišićno-koštane poremećaje.

- Nošenje visokih potpetica uobičajena je navika kod žena da izgledaju vitkije i više. Izvještava se da 37-69 posto žena radije svakodnevno nosi cipele s visokom petom. Međutim, nošenje visokih potpetica može uzrokovati nekoliko štetnih učinaka na leđa, koljena i potkoljenice. Osim toga, visoke pete mogu utjecati na svodove stopala. Budući da visoke pete uzrokuju slabljenje tetiva i ne podupiru stopala pravilno, žene koje nose visoke pete su u opasnosti, posebno one koje provode dosta vremena stojeći - objasnili su stručnjaci navedenog istraživanja.

Dodaju kako problemi s mišićima dna zdjelice mogu dovesti do seksualne disfunkcije, kao i do inkontinencije i boli. Ali i da pete od pet centimetara mogu pomoći ženama da treniraju te mišiće.

Budući da se nagib zdjelice može razlikovati ovisno o dobi i navici hodanja u visokim potpeticama, potrebna su daljnja istraživanja.


Vježbe za zdjelično dno

Ako ne volite hodati u visokim potpeticama osam sati dnevno, možete na drugi način osnažiti zdjelično dno. Liječnica Zoe Williams za The Sun je objasnila kako pristupiti ovom tipu vježbi.

Prvi je korak, rekla je, osjetiti mišiće dna zdjelice.

- Zamislite da mokrite i pokušajte zaustaviti tijek mlaza. Trebali biste osjetiti neki pokret u mišićima. Nakon toga zamislite da pokušavate zaustaviti vjetar koji izlazi iz vašeg stražnjeg prolaza, to su također mišići dna zdjelice. Da biste vježbali te mišiće, udobno sjednite i napravite dugi stisak, zatim deset kratkih stiskanja i ponovite ovaj ciklus deset puta - objasnila je dr. Williams.

Liječnica je rekla da biste trebali imati osjećaj 'podizanja' svaki put kada stisnete mišiće i da biste to trebali raditi tri puta dnevno.

- Nemojte zadržavati dah niti stezati trbušne, bedrene ili mišiće stražnjice u isto vrijeme. Nakon nekoliko mjeseci trebali biste početi primjećivati rezultate - istaknula je liječnica.

Čak i ako nemate problema s inkontinencijom ili ste sasvim zadovoljnim seksualnim životom, svakako je dobro održati formu ovih mišića.

Teme
Linker
11. studeni 2021 08:12