JOGOM DO BIKINI TIJELA

I ti to možeš! Joga poza koja poboljšava koncentraciju i koordinaciju

Za učiteljicu joge, Hanu Dervović nema stajanja ni preko ljeto. Nakon joge za početnike, za vas je pripremila i niz učinkovitih vježbi koje tope masne naslage, jačaju guzu, poboljšavaju cirkulaciju, držanje, izdržljivost, snagu i još mnogo toga. Pridružite nam se i otkrijte sve čari joge.

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy ParkHana Dervović, učiteljica joge.


UTTHITA HASTA PADANGUSTHASANA

NAČIN IZVOĐENJA: iz uspravnog stojećeg položaja stavite ruke na kukove. Opustite se. Savijte desnu nogu u koljenu i podignite je što bliže grudima. Uhvatite palac desne noge prstima desne ruke. Ispravite desnu nogu i polako je povucite prema gore.

Zadržite se u položaju koliko možete. Privucite koljeno prema prsima, zatim savinite koljeno u stranu i kada ste spremni, ispružite nogu bočno i povucite prema gore.

Zadržite položaj koliko možete. Vratite nogu ispred sebe i rukama približite koljeno prema prsima te se vratite u početni položaj. Ponovite sve s drugom nogom.

Leđa su uspravna cijelo vrijeme.

DISANJE: Dišite prirodno i duboko cijelo vrijeme

TRAJANJE: 30 do 60 sekundi (statika), ili koliko možete zadržati položaj

NAPOMENA: ne naprežite mišiće nogu, ukoliko ne možete dohvatiti stopalo, u bilo kojoj varijanti, iskoristite joga remen. Ovaj položaj možete napraviti i uz pomoć ruku. Isprepletite prste i primite odignutu nogu ispod koljena te podižite nogu što je više moguće a da ne izgubite ravnotežu ili iskrivite leđa.

DOBROBITI: poboljšava koncentraciju, koordinaciju, daje psihofizičku ravnotežu, povećava osjećaj samopouzdanja, isteže mišiće stražnje strane natkoljenice.

OGRANIČENJA: ozljeda kukova

KONCENTRACIJA: na položaj i duboki dah


OVDJE pogledajte i video specijal - JOGA ZA POČETNIKE.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo