Vježbe za mršavljenje

13. kolovoz 2009.
Zahvaljujući ovim vježbama, aktivni ljudi se osjećaju manje gladnim i ovo se prenosi do sljedećeg obroka, sugeriraju rezultati eksperimenta, navodi BBC

Vježbanje za mršavljenje nakon obroka može pomoći gubitku mase tako. Ono pojačava lučenje hormona koji potiskuju apetit, tvrde britanski znanstvenici.

Dvanaest dobrovoljaca je jelo isti doručak. Sat kasnije, njih šest je vježbalo sat vremena na biciklu dok je druga grupa dobrovoljaca odmarala. Dobrovoljci koji su vježbali izgubili su otprilike 492 kcal, a oni koji su odmarali izgubili su samo 197 kcal. Obje grupe su zatim dobile dodatni sat odmora, a onda im je dopušteno da jedu koliko god žele. Tijekom drugog obroka više su jeli dobrovoljci koji su se poslije doručka odmarali, a grupa koja je vježbala unijela je puno manje kalorija. Zahvaljujući ovim hormonima aktivni ljudi se osjećaju manje gladnim odmah nakon vježbanja i taj se osjećaj prenosi do sljedećeg obroka, sugeriraju rezultati eksperimenta.

Čak i ako su njihovi obroci veći osobe koje se bave sportom dobivaju manje kalorija jer ih više i sagorijevaju. Stručnjaci predlažu da svaka osoba treba vježbati barem 30 minuta dnevno, najmanje pet dana u tjednu.

Linker
24. veljača 2021 07:26