Jennifer Aniston

 FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK
Ana Dukić
Ana Dukić
Tajna mladolikog izgleda?

Vježbajte kao Jennifer Aniston (52): Fitness rutina ‘15-15-15‘ zaista djeluje, a ne treba vam ni teretana

07. siječanj 2022.
Zvijezda serije Prijatelji u nedavnom intervjuu objasnila kako pristupa vježbanju

Glumica Jennifer Aniston (52) je, osim po glumi, poznata i po svojoj posvećenosti zdravlju, vježbanju i održavanju mladolikog izgleda. I novinari i obožavatelji su je nebrojeno puta upitali u čemu je tajna odlične forme. Njezina fitness rutina je i više nego jednostavna, a očito je da djeluje.

Novinarima časopisa InStyle, Aniston je otkrila kako nastoji vježbati svaki dan.

- Ozlijedila sam se prošle jeseni i jedino sam mogla vježbati pilates, koji obožavam. No, počelo mi je nedostajati pravo znojenje - objasnila je.

Sad se, ističe, vratila svojoj uobičajenoj fitness rutini koju zove "15-15-15", a ona se sastoji od 15 minuta bicikla, 15 minuta eliptične sprave, odnosno orbitreka i 15 minuta trčanja. Drugim riječima, 45 minuta kardio vježbi podijelila je u kraće intervale.

Uz to je istaknula da je osoba koja treba redovitu aktivnost.

- Trebam kretanje, makar to bilo samo 10 minuta na trampolinu - navela je.

image
FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK



Što kažu stručnjaci?

Ovu metodu vježbanja pohvalili su i stručnjaci, a poklapa se i s liječničkim smjernicama. Američka udruga za srce preporučuje da odrasle osobe vježbaju barem 150 minuta tjedno umjerenim intenzitetom. Isto tako, preporučuju trening snage i otpora barem dva puta tjedno, i to umjernim do visokim intenzitetom.

Osim što se metoda vježbanja glumice poklapa sa smjernicama Američke udruge za srce i treneri imaju riječi hvale za njezinu fitness rutinu.

Trener Albert Matheny, suosnivač SoHo Strength Laba, kaže da je ovakav tip treninga odličan zbog tri vrste vježbi koje se brzo mijenjaju. Dodao je kako je problem s jednim oblikom vježbanja, kao što je trčanje ili vožnja bicikla, to što se može razviti ozljeda.

- Kad radite različite vrste vježbi, manje su šanse da ćete se ozlijediti zbog pretjeranog vježbanja - istaknuo je Matheny.

Osobni trener Doug Sklar iz New Yorka naveo je da vježbanje kakvo prakticira američka zvijezda zapravo može održati motivaciju.

- Ako se borite s održavanjem motivacije, puno je lakše natjerati se da radite nešto 15 minuta nego sat vremena - dodao je.

Aniston je također navela kako diže utege, a trener Matheny rekao da je to izuzetno važno.

- Svi trebaju raditi vježbe snage - kaže Matheny.

Sklar se složio istaknuvši kako samo kardio trening nije dovoljan.

Naravno bilo bi idealno kad biste kod kuće imali traku za trčanje ili eliptičnu spravu, ali možete i na druge načine rekreirati fitness rutinu američke zvijezde bez odlaska u teretanu. Trener Matheny ističe kako možete voziti bicikl i trčati izvan svoje kuće (najjefitiniji oblik tjelovježbe), a ako nemate eliptičnu spravu, možete plivati umjesto toga.


Što jede Jennifer Aniston?

Osim što redovito vježba, Jennifer je izuzetno disciplinirana po pitanju onoga što jede. Njezin trener je rekao časopisu Women's Health da ju potiče na konzumaciju cjelovitih žitarica, proteina, povrća, zdravih masnoća, kao što su losos, avokado i maslinovo ulje.

Isto tako, ona je otkrila da ima izuzetnu samokontrolu. Ako želi jesti čips, pojest će samo jedan i bez problema će se suzdržati od toga da pojede više. Često prakticira i povremeni post kako bi održala svoje zdravlje i top formu.

- Prakticiram povremeni post pa ne jedem ujutro. Primijetila sam veliko poboljšanje otkako ne jedem 16 sati u komadu - rekla je Aniston.

Što znači da Jennifer jede samo tijekom osmosatnog perioda. Naravno, važno je fokusirati se na kvalitetne namirnice tijekom razdoblja konzumacije hrane, a preporučuju se maksimalno tri obroka u danu.

Mnogi su nutricionisti i liječnici pohvalili ovaj način prehrane te su uočili da povremeni post može dovesti do gubitka kilograma i masti, ubrzati metabolizam, regulirati hormone i inzulinsku rezinstenciju.

Uz to, studija iz 2017. godine pokazala je da povremeni post dovodi do većeg gubitka kilograma kod muškaraca koji su pretili u usporedbi s prehranom koja samo ograničava kalorijski unos.

Teme
Linker
07. siječanj 2022 08:28