Fit do ljeta
 FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK
Živim.hr
Živim.hr
gdje griješimo

Redovito vježbate, a trbušni mišići se niti ne naziru... Možda je baš u ovome problem

23. veljača 2021.
Oni koji se mogu pohvaliti pločicama, često kažu da se ‘trbušni mišići rade u kuhinji‘

Iako (pokušavate) redovito vježbati, ponekad vam se čini da nikad nećete doći do isklesanog trbuha, odnosno do popularnih pločica. Ali, nema razloga za očaj. Oni koji se mogu pohvaliti pločicama, često kažu da se 'trbušni mišići rade u kuhinji'. I čini se da bi ova fraza mogla biti tajna uspjeha.


Samo trbušnjaci neće vam pomoći da izgubite salo na trbuhu

Uobičajena je zabluda da su samo trbušnjaci zaslužni za gubitak sala na trbuhu. Naime, samo vježbanje neće vam dati vidljive rezultate.

Ako se ne hranite zdravo, teško ćete doći do te željenog cilja samo vježbama. I dalje ćete vjerojatno imati sloj masti koji prekriva trbušne mišiće. Možda već imate čvrste trbušne mišiće, no oni jednostavno nisu toliko vidljivi koliko biste željeli. Naravno, moguće je gubiti masnoće vježbanjem, poput dodavanja kardio treninga i treninga snage, koji dokazano pomažu u mršavljenju; ali to možda neće biti dovoljno.

Puno je lakše smanjiti kalorijski unos prehranom nego pokušati sagorjeti svu masnoću koju ste unijeli jedući puno nezdrave hrane. Zato je najbolji način da izgubite salo na trbuhu i napokon definirate trbušnjake kombiniranje zdrave prehrane s vježbanjem.


Važno je što jedete.

Kao što i sami znate, kako biste smršavili, vaša prehrana mora biti zdrava. To znači da jedete hranjive sastojke, cjelovite namirnice, zdrave masnoće, poput avokada i orašastih plodova, voće i povrće te proteine, poput piletine i ribe. Hrana s niskim udjelom kalorija, na primjer, nemasni jogurt i leća, također mogu pospješiti gubitak kilograma.

Treba izbjegavati transmasti i dodane šećere. To znači da biste trebali pokušati ograničiti unos čipsa i kolača te jesti manje slatke hrane općenito.


Namirnica koje će vam pomoći da smanjite salo na trbuhu i što prije dođete do definiranih trbušnih mišića

  • Zob i orasi
  • Banane
  • Lubenica
  • Probiotički jogurt
  • Svježi krastavci
  • Papaja
  • Šparoge
  • Čaj od kamilice
  • Tamna čokolada
  • Leća
  • Avokado
  • Bademi
  • Zeleni čaj


ČITAJTE I:

Teme
Linker
05. studeni 2021 11:59