Treba malo više upornosti

 SHUTTERSTOCK
Živim.hr
Živim.hr
najbitnija stvar

Iako vježbate, čini vam se da nikad nećete imati ravan trbuh? Na jednu stvar ste onda sigurno zaboravili, ali niste jedini..

06. lipanj 2022.
Namirnice koje vam mogu pomoći da smanjite salo na trbuhu

Uobičajena je zabluda da su samo trbušnjaci zaslužni za gubitak sala na trbuhu. Naime, samo vježbanje neće vam dati vidljive rezultate.

Ako se ne hranite zdravo, teško ćete doći do te željenog cilja samo vježbama. I dalje ćete vjerojatno imati sloj masti koji prekriva trbušne mišiće. Možda već imate čvrste trbušne mišiće, no oni jednostavno nisu toliko vidljivi koliko biste željeli. Naravno, moguće je gubiti masnoće vježbanjem, poput dodavanja kardio treninga i treninga snage, koji dokazano pomažu u mršavljenju; ali to možda neće biti dovoljno.

Puno je lakše smanjiti kalorijski unos prehranom nego pokušati sagorjeti svu masnoću koju ste unijeli jedući puno nezdrave hrane. Zato je najbolji način da izgubite salo na trbuhu i napokon definirate trbušnjake kombiniranje zdrave prehrane s vježbanjem.

image
SHUTTERSTOCK


Ovo je bitno

Kao što i sami znate, kako biste smršavili, vaša prehrana mora biti zdrava. To znači da jedete hranjive sastojke, cjelovite namirnice, zdrave masnoće, poput avokada i orašastih plodova, voće i povrće te proteine, poput piletine i ribe. Hrana s niskim udjelom kalorija, na primjer, nemasni jogurt i leća, također mogu pospješiti gubitak kilograma.

Treba izbjegavati transmasti i dodane šećere. To znači da biste trebali pokušati ograničiti unos čipsa i kolača te jesti manje slatke hrane općenito.

Namirnice koje će vam pomoći da smanjite salo na trbuhu i što prije dođete do definiranih trbušnih mišića:

  • Zob i orasi
  • Banane
  • Lubenica
  • Probiotički jogurt
  • Svježi krastavci
  • Papaja
  • Šparoge
  • Čaj od kamilice
  • Tamna čokolada
  • Leća
  • Avokado
  • Bademi
  • Zeleni čaj

ČITAJTE I: Vrijeme je za vodeni eliksir koji vodi do ravnijeg trbuha. Za prve rezultate dovoljno ga je piti 4 dana

Teme
Linker
29. lipanj 2022 12:36