Gym Stick ne zauzima puno prostora, a osim vas, s njim može vježbati vaš suprug, mama, tata ili dijete.
 Foto: iStock
Jeste li ga već isprobali?

Gym Stick - rekvizit koji stane u svaki kut, a zateže baš svaki mišić!

13. rujan 2016.
S Gym Stickom istovremeno radite na svojoj kondiciji, mišićnoj snazi, gipkosti, osjećaju za ravnotežu te razvijanje cjelokupne koordinacije.

Kod kupnje rekvizita za vježbanje postoji nekoliko kriterija po kojima se mnogi vode. Među njima su svakako multifunkcionalnost (mogućnost izvođenja što većeg broja vježbi), veličina (ne zauzima puno prostora) i učinkovitost.

Jača i tonizira mišiće cijeloga tijela

Sva tri navedena kriterija zadovoljava vrlo popularan fitness rekvizit - Gym Stick. Radi se o šipki, najčešće dužine 130 cm, koja sadrži dvije elastične gume s drškama, a služi kao fitness rekvizit za oblikovanje čitavog tijela. S Gym Stickom istovremeno radite na svojoj kondiciji, mišićnoj snazi, gipkosti, osjećaju za ravnotežu te razvijanje cjelokupne koordinacije.

Gym Stick jača, tonizira i definira svaki mišić u tijelu. Kroz preko 200 raznih pokreta, Gym stick oponaša gotovo sve vježbe s utezima i spravama koje možete zamisliti - čučnjeve, potiske, povlačenja, razvlačenja, nabačaje, izbačaje, itd.

Gym Stick poboljšava kardio-vaskularni sustav, mišićnu izdržljivost i snagu, balans mišića i fleksibilnost, mišićnu koordinaciju, te pospješuje gubitak masnog tkiva i tonizira muskulaturu.

Zahvaljujući različitim stupnjevima jakosti guma koriste ga i rekreativci, djeca, starije osobe, te se koristi i u rehabilitacijske svrhe.

Donosimo vam 3 vježbe s Gym Stickom za cijelo tijelo:

Naizmjenični bočni iskorak (za noge i stražnjicu)

U uspravnom položaju postavite šipku na ramena i umetnite stopala u gumene drške. Kroz udah iskoračite jednom ispruženom nogom daleko u stranu s osloncem punog stopala o podlogu. Suprotno koljeno odlazi u pregib pod pravi kut, a trup u dijagonalan pretklon gore i naprijed, dok se zdjelica spušta dijagonalno dolje i natrag.

Kroz izdah se vratite u početni položaj.

Široki potisak za ramena

U uspravnom položaju postavite šipku na ramena i umetnite stopala u gumene drške. Bedra su u raskoraku s prednjim koljenom u pregibu pod pravim kutom i trupom u laganom pretklonu prema naprijed.

Kroz izdah ispružite šipku iznad glave s dlanovima u širini ramena, a na udah savinite laktove u početni položaj.

Klečeće zanoženje za stražnjicu

Nalazite se na podlozi na sve četiri sa stopalima unutar gumenih drški i koljenima u liniji kukova, a dlanovima oslonjenima o šipku u liniji ramena.

Kroz izdah ispružite jedno bedro natrag i gore u liniju pripadajućeg kuka, a na udah ga vratite u početni položaj bez prijenosa težine.

Gym Stick možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Teme
Linker
27. rujan 2022 11:02