SHUTTERSTOCK
100 posto prirodno
100 posto prirodno
najbolja odluka

Aktivnost u prirodi je to što nam treba: pet prednosti vježbanja na otvorenom

08. lipanj 2022.
Trening na otvorenom, ako je osmišljen pravilno i profesionalno, može se podijeliti u tri osnovne kategorije

Priroda i tjelesna aktivnost spoj su koji donosi višestruke prednosti, a sada je vrijeme da ih iskoristimo. Za sportsku aktivnost nema ljepšeg i zdravijeg ambijenta od vježbanja na otvorenom. Već sam boravak na svježem zraku, šetnje ili odlazak izvan grada opuštaju. Ako se vani vježba ujutro, to je idealno za uspješan početak dana. Tijelo se tako napuni pozitivnom energijom, aktivira i s mnogo više elana ulazimo u dan i obaveze pred nama. Ako ste od onih koji vježbaju nakon posla, tako eliminirate stres i nervozu nakupljenu tijekom dana. Dakle, ne možete pogriješiti odabrali početak ili kraj dana.

Trening na otvorenom, ako je osmišljen pravilno i profesionalno, može se podijeliti u tri osnovne kategorije: aerobni trening, trening snage i izdržljivosti te trening pokretljivosti. Mogu se provoditi pojedinačno, ali i kombinirati sve tri kategorije ako vježbač ima dovoljno motivacije, vremena i znanja.

Aerobni trening je najjednostavniji, ali i najzahtjevniji jer se treba obuhvatiti minimalno tridesetak minuta kontinuiranog kretanja.

image

I hodanje može biti jako učinkovito

SHUTTERSTOCK

Trening snage i izdržljivosti, osim standardnih čučnjeva, iskoraka i skokova koji jačaju muskulaturu nogu, treba obuhvatiti i muskulaturu gornjeg dijela tijela i mišiće trupa. Potrebno je najmanje 120 minuta tjedno u prirodi da bismo bili znatno zdraviji i psihički stabilniji jer boravak u prirodi jača srce, imunosni sustav, ali i psihičko zdravlje. Brojna istraživanja dokazala su da boravak na zelenim površinama smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, pretilosti, dijabetesa i psihičkih poremećaja. Osim toga, zajednički boravak u prirodi jača obiteljske i prijateljske veze.


Prednosti vježbanja na otvorenom

  1. To je jedan od najučinkovitijih načina da se opskrbite dovoljnom količinom toliko potrebnog vitamina D.
  2. Istraživanja su potvrdila da trenirajući na otvorenom vježbač troši više kalorija.
  3. Tijekom boravka u prirodi psihički se regeneriramo.
  4. Psihički ili fizički umor lakše je nadvladati boravkom na otvorenom.
  5. Trening na otvorenom štedi i vrijeme i novac.
Teme
Linker
21. lipanj 2022 16:03