Vrijedi se potruditi
 Getty Images/iStockphoto
Deset koraka za bolju figuru

Tanja bedra u tri tjedna i to bez vježbanja, izgladnjivanja i 'čarobnih' tableta! Da, moguće je

01. srpanj 2020.
Ovaj plan nije samo rješenje za brzo 'tesanje' prije odlaska na ljetovanje, možete ga primjenjivati uvijek kada želite izgubiti nekoliko centimetara ili kilograma, a može postati i vaš životni stil

Bez izgladnjivanja, 'čarobnih' tableta, skrivenih trikova, čak i bez tjelovježbe, moguće je postići tanja, čvršća bedra za 21 dan. No, neka pravila ipak treba slijediti i to striktno, a to su prehrambena pravila. Vrijedi se potruditi; ne samo da ćete izgubiti na težini, nego ćete se bolje osjećati i bolje izgledati. Ovaj plan nije samo rješenje za brzo 'tesanje' prije odlaska na ljetovanje, možete ga primjenjivati uvijek kada želite izgubiti nekoliko centimetara ili kilograma, a može postati i vaš životni stil te vam povoljno djelovati na zdravlje na duge staze.


Treba slijediti deset pravila

1. Popijte dvije čaše kvalitetne vode (filtrirane ili izvorske) svako jutro čim ustanete, prije nego što napravite bilo što drugo.

2. Kroz dan popijte najmanje osam čaša vode. Popijte dodatnu čašu vode za svaku šalicu kave i zelenog i crnog čaja koju popijete. Jedna šalica kave ili zelenog ili crnog čaja dovoljna vam je po danu. Biljne čajeve možete piti koliko god hoćete, a ostala pića nisu dopuštena.

3. Izbacite iz prehrane sve žitarice, dopuštena je samo polovica šalice smeđe riže dnevno. To znači jelovnik bez kruha, peciva, keksa i kolača, bez tjestenine bilo koje vrste. Odnosi se to i na proizvode od zobi, kukuruza i soje, uključujući tofu. Čitajte deklaracije kako biste provjerili sadrži li proizvod nešto od navedenoga.

4. Izbacite sav šećer i proizvode sa šećerom, osim svježeg voća. Stevija je dopuštena, to je zaslađivač dobiven od biljke, slatka je, ali ne sadrži šećer niti kalorije. Izbacite sve umjetne zaslađivače, ali i prirodne alternative, poput kukuruznog sirupa. Alkohol je zabranjen.

5. Jedite pet porcija proteina u danu. Porcija ima oko 120 grama (otprilike veličina šake). Dopušteni su jaja, piletina, riba i nemasno meso kuhani, pečeni ili sa žara.

6. Jedite neograničene količine povrća, kuhanog na pari ili sirovog.

7. Jedite i voće, u upola manjim količinama nego povrće. Primjerice, ako jedete šest šalica povrća, pojedite tri šalice voća. Jedite samo svježe voće, sokovi i kompoti nisu dopušteni.

8. Dnevno možete konzumirati dvije jušne žlice ulja, kao salatni preljev ili preljev za povrće i meso ili ribu. Možete birati između ekstra djevičanskog maslinovog ulja, sirovog kokosovog ulja, nerafiniranog ulja oraha i lanenog ulja. Salatnom preljevu možete dodati vinski ocat i limunov sok. Za bolji okus jela dopušteni su začini i začinsko bilje i vrlo malo morske soli. Nisu dopušteni maslac, majoneza niti maslac od kikirikija.

9. Izbjegavajte mlijeko i sve mliječne proizvode - sir, jogurt, vrhnje. Izuzetak je sirutka koju možete upotrijebiti za proteinske shakeove, a njih možete pripremiti i s proteinom bjelanjka.

10. Osjetite hranu i uživajte u jelu. Ako je ikako moguće, birajte organske namirnice.


Još nekoliko savjeta

* Jedite često; nemojte pustiti da ogladnite. Uz ovakvu prehranu šećer u krvi će vam biti stabilan, pa nećete osjećati glad, sve dok budete jeli svaka tri sata. Program ne broji kalorije i ne zamara se njima – jedite dok ne budete siti, držeći se dopuštene hrane.

* Bilježite što pojedete, kako se osjećate i koliko energije imate. Ako uočite da vam energija pada u određenom dijelu dana, pripremite međuobrok koji će pomoći vratiti šećer na normalu. Možda ćete primijetiti kako ste manje umorni poslije podne nakon što prestanete jesti kruh.

* Smotuljkom od zelene salate zamijenite sendvič – zdrave sastojke koje biste ranije stavili između dvije šnite kruha ili u razrezano pecivo, sada omotajte u veliki list zelene salate. Okus možete pojačati senfom ili kečapom, ako ne sadrže šećer.

* Izmjerite opseg struka i bedara prije početka. Potom se mjerite jednom tjedno. Uočit ćete kako se bedra stanjuju, a postaju i glatkija, jer ovakvom prehranom eliminirate i celulit.

* Vježbanje nije nužno, ali sigurno će ubrzati i olakšati postizanje rezultata. Hodajte žestokim tempom 30 do 45 minuta četiri do pet puta tjedno. Dobar izbor su joga, pilates i drugi oblici istezanja.

* Možete uzimati probiotike i riblje ulje. Multivitamini nisu preporučljivi. Nakon tri tjedna probava će biti urednija, bit ćete vitkiji i općenito ćete se bolje osjećati. Promijenit će vam se osjećaj okusa i manje ćete žudjeti za određenom hranom. Koža će biti sjajnija i bolje ćete spavati.

* Ako ste tijekom tri tjedna programa iz bilo kojeg razloga posrnuli, ne zamarajte se time i ne okrivljujte se, jednostavno počnite idućeg dana od početka. Zapamtite: potrebna su samo tri dana da prestanete žudjeti za slatkim! Osim toga, što ćete dulje izbjegavati šećer, to će vam manje nedostajati.

* Potrebno je planirati obroke. Ako znate da ćete dugo izbivati od kuće, trebate ponijeti obroke sa sobom kako ne biste zbog gladi kupili nešto u prvoj pekarni ili fast foodu.

* Želite li poslije tri tjedna nastaviti gubiti kilograme i centimetre možete se i dalje sigurno pridržavati ovakvog plana prehrane. Ako vam je cilj održavati postignutu težinu, onda vam ovaj program može biti temelj, a dopuštena su neka skretanja s puta. Primjerice, možete izabrati jedan dan u tjednu u kojem ćete jesti tjesteninu ili kruh ili uzeti desert.

Teme
Linker
21. srpanj 2022 03:50