FOTOGRAFIJE: RASULOVS GETTY IMAGES/ISTOCKPHOTO
Sponzorirani sadržaj
Sponzorirani sadržaj
PROLJETNI BOOST

Deset odličnih namirnica koje će ojačati vaš imunitet i pripremiti ga za sezonu alergija

10. ožujak 2021.
Temperaturne oscilacije koje nas prate u prvim (neslužbenim) danima proljeća pravi su šok za naš imunitet, olakšajte mu ovo izazovno razdoblje

Kako dodatno ojačati imunitet - glavna je tema ovog pandemijskog vremena. Kvalitetna prehrana, kretanje na otvorenom, povećana konzumacija voća i povrća samo su neki od glavnih savjeta koje možemo pročitati na domaćim i stranim portalima. Iako, često smatramo kako je završetkom hladnih dana naš imunološki sustav konačno na sigurnom, temperaturne oscilacije koje nas prate u prvim (neslužbenim) danima proljeća pravi su šok za naš imunitet. Dodamo li tome još i pojavu prvih alergena te proljetni umor dobijemo koktel problema s kojima se naš organizam mora boriti. Kako bi bezbrižno kročili kroz prve toplije dane donosimo vam 10 zdravih načina uz pomoć kojih možete podići energiju i ojačati svoj imunitet:

1. Jutarnji pomagač: zeleni čaj

Za njegove ste supermoći sigurno već čuli. Za razliku od crnog čaja, zeleni čaj u sebi sadrži višu razinu epigalokatehin galata (EGCG). Riječ je o antioksidansu koji potiče imunitet i T-stanicama pomaže u borbi protiv štetnih čimbenika. Uz to, zeleni je čaj sjajan izvor L-teanina, aminokiseline koja potiče naš organizam na borbu s virusima i bakterijama.

Konzumirati: jednom dnevno, idealno ujutro.

image
FOTOGRAFIJE: ARINA HABICH/ALAMY/ALAMY/PROFIMEDIA

2. Svakodnevni začin zdravlju: kurkuma

Kurkuma je već stoljećima poznata kao začin koji ima pozitivni učinak na jačanje imuniteta. Sadrži aktivni sastojak kurkumin koji djeluje protuupalno i ima antioksidativna svojstva. Možete je konzumirati kao začin u omiljenim juhama, rižotima ili tjesteninama, a ako niste jedan od onih koji će ju dodavati u svako jelo možete uzeti Almagea® CURCUMIN FORTE+ dodatak prehrani koji sadrži visoko iskoristiv oblik kurkumina u micelama koji ima 185 puta veću bioraspoloživost od nativnog kurkumina. Također, CURCUMIN FORTE+ obogaćen je vitaminom D koji jača imunološki sustav te pomaže u očuvanju zdravlja kostiju i desni.

Konzumirati: svakodnevno, 1 kapsulu uz obrok

image
Almagea® CURCUMIN FORTE+
FOTOGRAFIJE: ALMAGEA

3. Dodatak smoothieju: đumbir

Baš kao i kurkuma, ovaj svestrani ljekoviti korijen na naš organizam djeluje protuupalno i potiče jačanje imuniteta. Kao prirodni analgetik, đumbir smanjuje upalne procese i daje onaj prijeko potrebni "wake up call".

Konzumirati: svako jutro, naribanog u jutarnji zdravi smoothie

image
FOTOGRAFIJE: WAVEBREAK/PROFIMEDIA

4. Saveznici u očuvanju zdravlja: citrusi

Limun, naranča, limeta, grejpfruti, pomelo, kumkvat, mandarina, samo su neki od citrusa bez kojih mnogi od nas ne mogu živjeti, pogotovo u ljetnim mjesecima. Bez obzira na to bili oni žuti, zeleni, narančasti ili crveni, ovi sokom bogati okrijepljivači jedni su od najboljih izvora vitamina C. Iako su najpoznatiji kao izvor prijeko potrebnog vitamina C, citrusi sadrže i vitamin B, magnezij te flavonoide koji su jednako važni za obranu imuniteta od bakterija i virusa.

Konzumirati: svakodnevno, kako god želite

image
FOTOGRAFIJE: ISTOCK

5. Zdrava grickalica: bademi

Bademi su čudo zdravlja u šaci. Dobar su izbor zdravih masnoća, vlakna, proteina i magnezija, a posebno su bogati vitaminom E. Jednostavna su i zdrava grickalica između obroka na kojoj će vam tijelo, a i koža, biti zahvalni.

Konzumirati: svakodnevno, jednu šaku za užinu

image
FOTOGRAFIJE: KTSDESIGN/SCIENCEPHOTO/PROFIMEDIA

6. Zdrava grickalica: sjemenke suncokreta

Baš kao i bademi, sjemenke suncokreta sadrže vitamine i minerale poput magnezija, vitamina B6 i vitamina E koji osnažuju tijelo. Uz to, sadrže i selen, esencijalni mikronutrijent koji pomaže u jačanju imunološkog sustava.

Konzumirati: svakodnevno, jednu šaku za užinu

image
FOTOGRAFIJE: DIGIFOODSTOCK/PROFIMEDIA

7. Zdrava juha: temeljac od kostiju

“Domaća juhica liječi sve bolesti”. Rečenica je koju su često izgovarale naše bake i mame, a danas su u njen djelotvorni učinak uvjereni i brojni nutricionisti. Sve što vam je potrebno za ovaj stari lijek je malo truda i vremena, veliki lonac, puno povrća i nekoliko kokošjih, goveđih ili junećih koščica. Domaća juha je odličan izbor za toplo predjelo koje će vas okrijepiti za nastavak dana.

Konzumirati: najmanje jednom tjedno, za ručak

image
FOTOGRAFIJE: BRETT STEVENS/CULTURA RF/PROFIMEDIA

8. Obavezno zelenilo: kelj

Zeleno lisnato povrće, uključujući i kelj, sadrži visoke razine vitamina C, beta karotena, selena, željeza i folata. Bogata nutritivna svojstva ovog povrća potiču imunološki sustav te pozitivno djeluju na opću funkciju našeg organizma.

Konzumirati: najmanje 3 puta tjedno, za ručak ili večeru

image
FOTOGRAFIJE: WAVEBREAK/PROFIMEDIA

9. Šumski pomagači: gljive

Gljive su najzdravija šumska hrana, bogata esencijalnim nutrijentima poput selena, vitamina B (riboflavina i niacina) i cinka. Svi su oni nužni za optimalan rad imunološkog sustava, a posebno je važan cink koji pomaže u borbi s virusima.

Konzumirati: barem jednom tjedno, za ručak ili večeru

image
FOTOGRAFIJE: BERISLAVA PICEK/CROPIX

10. Šećer na kraju: med

Sladak i gust sok vrijednih pčela nema puno vitamina i minerala, ali zato to nadoknađuje antioksidansima, poput flavonoida. Uostalom, naše bake dobro su znale koliko med pomaže u liječenju infekcija, a svako bolno grlo liječilo se kombinacijom meda i limuna.

Konzumirati: svakodnevno, može i uz čaj

image
FOTOGRAFIJE: NATALIIA MYSAK GETTY IMAGES/ISTOCKPHOTO

Pomoćnik za preživljavanje proljeća bez alergija: Almagea® CURCUMIN FORTE+

Kurkuma je stoljećima poznat začin koji pomaže sprječavanju upalnih procesa. Puno je razloga zašto je tome tako. Njen aktivni sastojak kurkumin povezuje se sa smanjivanjem upalnih procesa u tijelu, a to znači da smanjuje iritaciju i oticanje sluznice koje uzrokuju alergije i peludne groznice.

Kurkuma je dostupan začin i možete je, naravno, konzumirati i kao ukusan dodatak uz svoje zdrave obroke. No, nativni kurkumin, koji dolazi u obliku začina, nije topiv u vodi te se neiskorišten brzo izbacuje iz organizma. CURCUMIN FORTE+ sadrži visokoiskoristiv oblik kurkumina u micelama čija je bioraspoloživost čak 185 puta viša u odnosu na nativni kurkumin. Proizvod je dodatno obogaćen i vitaminom D čiji popis korisnih svojstava svakodnevno raste. Najpoznatija, i jedna od glavnih uloga, vitamina D je održavanje normalne razine kalcija u krvi kontrolirajući njegovu apsorpciju i skladištenje. Vitamin D potiče i apsorpciju fosfora. Budući da kontrolira apsorpciju kalcija i fosfora, vitamin D je neophodan za rast, razvoj i zdravlje kostiju i zubi.

image
Almagea® CURCUMIN FORTE+
FOTOGRAFIJE: ALMAGEA

Vitamin D podržava i rad imunološkog sustava. Osim stimulacije imunološkog sustava kada je on preslab (infekcije), vitamin D ublažava aktivnost imunoloških stanica kada je njihova aktivnost suviše jaka (alergije).

Kompleks solubilizata kurkumina (NovaSOL® Curcumin) s vitaminom D je zaštićena formulacija koja omogućuje visoku bioraspoloživost i apsorpciju aktivnih sastojaka. CURCUMIN FORTE+ preporučuje se kao pomoć pri zadovoljenju potreba za vitaminom D. Namijenjen je svim osobama koje žele doprinijeti boljoj funkciji imuniteta te onima koji žele unijeti visokoiskoristiv oblik kurkumina.

Teme
Linker
22. siječanj 2022 19:52