FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK
bolji odnosi

Kako pojačati svoju poziciju u radnoj sredini? Imamo nekoliko savjeta

Kad jednom dobijete posao, najgora stvar koja vam se može dogoditi je da zapnete u rutini


Piše: Melita Pavlek, novinarka, NLP leadership coach, vlasnica bloga www.7thsensecoaching.com


Ne želite izgubiti posao? Hoćete pojačati svoju poziciju u radnoj sredini? Postoji način za to. Nekoliko je jednostavnih naputaka kako to postići i zadržati.

Jedan od osnovnih stvari je da budete dobro i pozitivno raspoloženi. Generalno gledano nitko ne voli tmurne suradnike. To ne znači da okolo trebate trčati sa stalno navučenim umjetnim osmjehom, ali nemojte dozvoliti da ste stalno oličenje pesimizma. Optimizam je zarazan i zato se trudite da vas vide kao dio ekipe u kojoj je ugodno raditi. Ovaj načelni stav je povezan s još jednom navikom koju treba njegovati cijelo vrijeme. Nemojte tračati. Ako morate to povremeno prakticirati odradite to s najboljom frendicom koja će to odmah i zaboraviti. Tračanje na poslu stvara negativnu atmosferu i truje odnose. Nepopravljivo! Dobar način da se ova navika počne usvajati je da više slušate, a manje govorite. To dovodi i do razvijanja empatičnosti, ali i puno boljih odnosa.


Budite iskreni

Poslodavci vole radnike koji ne gledaju na sat i nije im problem odraditi i nešto izvan zadanih nadležnosti. Ne zagovaram tu nikakvo kapitalističko izrabljivanje, ali zašto ne biste ulagali u zajedničku dobrobit. Budite onaj koji će predlagati i sudjelovati u poslovnim poboljšanjima. Možete to učiniti i osobnim primjerom tako da se dodatno usavršavate. Kad jednom dobijete posao, najgora stvar koja vam se može dogoditi je da zapnete u rutini. To ne samo da nije dobro za vaše poslovno okruženje već će vas s vremenom činiti frustriranim. A to nije najsretnija referenca za napredovanje.

I na kraju - budite iskreni. U svijetu medijskih, osobnih i globalnih laži to je traženija osobina. Njegujte je ;)

Linker
27. travanj 2024 00:16