Instagram
Fit mary zna

Jedete zdravo, a rezultata nema? Splićanka Marijana zna u čemu griješite, nikad ne biste pogodili

15. prosinac 2020.
Provjerite svoj jelovnik jer zdrava namirnica ne mora biti odgovarajuća vašim ciljevima

 

Piše: Marijana Pašalić, diplomirana trenerica fitnessa i pilatesa


Dakle,  Jedeš zdravo, vježbaš, trudiš se, a ne ide.. Nema pomaka na vagi? Što to može biti, štitnjača?? Godine? 30-e su, već stariš, zajedno sa sumnjama da ćeš ikad biti bolja, jer te je gricnuo zub vremena. Lagano se predaješ kauču uz sapunice jer ti nema spasa… Jao. A ispred tebe je život i možeš biti bolja nego ikad. I bit ćeš ako se trgneš, jer …

 

Samo si jedna  u nizu koja kuca na moja fitnes vrata, a jede zdravo, kao i ti.. Ujutro kruh, maslo i med, ručak meso i riža, večera pura?

Ako si zadovoljna svojim izgledom ili želiš izgledati kao naše mame, zdrave i prpošne, zašto ne? Na pravom si putu, zbilja zdravi menu, samo pojačaj aktivnosti i treninge. Ako si sebi zacrtala Instalook suvremene mlade žene i majke, vretenastih mišića i ravnog trbuha, onda i dalje jedeš zdravo, ali nije dobar omjer namirnica.


Najčešće pogreške u tzv zdravoj prehrani su:

  • grickanje dvopeka kao zamjena za kruh
  • crna čokolada s visokim udjelom šećera (pogledaj deklaraciju)
  • nekontrolirano grickanje velikih količina orašastih plodova
  • kandirano voće umjesto svježeg
  • Smoothie s previše voća, banana i sjemenki
  • kava za doručak
  • instant kave s previše šećera
  • velike količine zdravih sokova od voća ili škrobastog povrća
  • neumjerenost u mliječnim napitcima (pogledaj udio šećera)
  • vino za večeru
  • grickanje štapića i krekera
  • proteinski barovi s malo proteina a puno šećera i fruktoznog sirupa
  • marmelade s previše šećera
  • Preskakanje obroka
  • prečesto ili prerijetko uzimanje obroka
  • odabir nemasnih proizvoda bogatih šećerima
  • odabir krivih namirnica za večeru


Provjerite svoj jelovnik jer zdrava namirnica ne mora biti odgovarajuća vašim ciljevima. Stoga dozirajte, jedite prave namirnice u pravo vrijeme i obavezno čitajte deklaracije na proizvodima, posebice udio šećera, za što kvalitetniji prehrambeni bio ritam, koji će uz trening donijeti izvrsne rezultate. Javite jesam li u pravu.


ČITAJTE I: Fit mama Marijana može se pohvaliti najljepšim nogama Dalmacije: 'Žene mi ne zavide, a na treninge dolaze upravo zbog mojih seksi nogu'


 


Marijanu možete pratiti i na Instagramu.

Teme
Linker
01. veljača 2021 17:55