Ljeto je idealno vrijeme za skidanje suvišnih kilograma. A možda je i ovaj plan prehrane baš po vašoj mjeri.
 Foto: iStock
Ne brojite kalorije

To se traži: ova proteinska dijeta briše i do 6 kilica u dva tjedna

25. srpanj 2018.
Dijeta je praktična za one koji brzo žele izgubiti nekoliko kilograma, ali budući da je to samo kratkoročni plan prehrane, treba biti oprezan, jer se kilogrami lako mogu vratiti.

Proteinska Scarsdale dijeta provodi se 14 dana. Sadrži vrlo malo masnoća i malo ugljikohidrata, ali mnogo vitamina i minerala. Kalorije se ne broje, ali se za uspjeh treba strogo pridržavati prehrambenog plana.

Osim tri glavna obroka, predviđeni su i međuobroci, a oni su uvijek mrkva i celer, i to u neograničenim količinama. Treba piti puno vode kako bi se tijelo pročistilo i potaknulo mršavljenje.

Dijeta je praktična za one koji brzo žele izgubiti nekoliko kilograma, ali budući da je to samo kratkoročni plan prehrane, treba biti oprezan, jer se kilogrami lako mogu vratiti.

  • Alkoholna pića su potpuno zabranjena, a osim vode i nezaslađenog čaja dopuštena je i kava bez šećera.
  • Dopušteni su svi začini (papar, ružmarin, peršin, vlasac...) koliko želite, važno je samo ograničiti sol.
  • Za začinjanje salate koristite limun i ocat.
  • Od povrća izbacite kukuruz, krumpir, leću i sve grahorice osim mladih mahuna.
  • Meso mora biti nemasno.

Donosimo sedmodnevni plan prehrane koji vrijedi za oba tjedna dijete. Želite li ponoviti cijelu dijetu, napravite stanku od nekoliko tjedana.

1. dan

• Doručak

Kava ili čaj bez šećera ili pola grejpa

• Ručak

Nemasna teletina, junetina, piletina ili riba u količini po želji, salata od rajčica, kava ili čaj

• Večera

Pečena ili kuhana riba, rajčica, zelena salata, grejp ili dinja

2. dan

• Doručak

Kava ili čaj bez šećera ili pola grejpa

• Ručak

Salata od voća po želji u neograničenoj količini, kava

• Večera

Pljeskavica od nemasnog mljevenog mesa pečena bez masnoće, kuhano ili pirjano povrće u neograničenoj količini

3. dan

• Doručak

Kava ili čaj bez šećera ili pola grejpa

• Ručak

Salata od tune i svježeg povrća u količini po želji, grejp ili dinja

• Večera

Dva nemasna svinjska kotleta, zelena salata u neograničenoj količini, kava

4. dan

• Doručak

Kava ili čaj bez šećera ili pola grejpa

• Ručak

Dva jaja (pripremljena po želji, ali bez masnoća), svježi nemasni sir, zelene mlade mahune ili salata od rajčice, 1 integralni tost, kava

• Večera

Piletina na žaru ili kuhana bez kožice, špinat ili salata od paprike, sve u količinama po želji, kava

5. dan

• Doručak

Kava ili čaj bez šećera ili pola grejpa

• Ručak

Nekoliko ploški tvrdog sira sa što manje masnoća, špinat u neograničenim količinama, 1 integralni dvopek

• Večera

Pečena riba, kuhano povrće ili zelena salata u neograničenim količinama, 1 integralni dvopek

6. dan

• Doručak

Kava ili čaj bez šećera ili pola grejpa

• Ručak

Voćna salata, 1 kava

• Večera

Pečena piletina bez kožice, rajčica i zelena salata u neograničenim količinama, grejp ili dinja, kava

7. dan

• Doručak

Kava ili čaj bez šećera ili pola grejpa

• Ručak

Kuhana piletina bez kožice, rajčica, mrkva, kuhani kupus, brokula ili cvjetača u neograničenim količinama, grejp ili dinja, kava

• Večera

Nemasna govedina (ili teletina ili junetina), miješana salata, sve u količinama po želji, kava

Teme
Linker
22. rujan 2021 06:24