Isprobajte

 FOTOGRAFIJE: SHUTTERSTOCK
Suzana Ciboci
Suzana Ciboci
već danas

Brza dvominutna tehnika za obnavljanje mozga koju bismo svi trebali početi prakticirati

05. svibanj 2022.
Tako možemo potaknuti cirkulaciju i napuniti mozak vitalnim hranjivim tvarima

Dugotrajno sjedenje smanjuje protok krvi i kisik, što utječe na naš mozak pa je vrlo važno prekidati razdoblja sjedenja nekom vrstom pokreta, kaže neuroznanstvenica dr. sc. Jennifer Heisz, izvanredna profesorica kineziologije i autorica knjige "Move the Body, Heal the Mind".

Poticanje cirkulacije

Dodaje da je dvominutni prekid dovoljan za obnavljanje mozgu potrebnih vitalnih hranjivih tvari. Njezina preporuka glasi: ustanite svakih 30 minuta i krećite se dvije minute. Naravno, još je bolje ako možete prošetati i produžiti dvije minute na pet minuta kretanja. Dr. Heisz je vodila studiju koja je pokozala učinkovitost pauza tijekom sveučilišnih predavanja.

- Imali smo studente koji su odradili pet minuta vježbanja - skakanje, visoko podizanje koljena i slično - i to smo usporedili s pauzom u kojoj su bili na telefonima i gledali društvene mreže te s onima koji nisu imali nikakvu pauzu. Studenti koji su uzeli pauzu za vježbanje mogli su ostati usredotočeni na predavanje i bolje su se mogli sjetiti gradiva kad smo ih kasnije testirali - rekla je.

Što se tiče vrste pokreta, Heisz kaže da to može biti samo istezanje, šetnja ili neka vrsta pokreta kako bi se tijelo aktiviralo i potaknuo krvotok. Tako možemo potaknuti cirkulaciju i napuniti mozak vitalnim hranjivim tvarima, što dovodi do uravnotežene energije, poboljšane kreativnosti i pozitivnog raspoloženja

Teme
Linker
05. svibanj 2022 16:21