VIDEO SPECIJAL JOGA ZA POČETNIKE

Za ljepše držanje trebaju vam tek tri vježbe

Pridružite nam se i jogom ispunite duh i tijelo pozitivnom energijom! Sve što vam treba za uspješno vježbanje je joga prostirka, jastuk, (po potrebi-joga blok), malo prostora toliko da možete raširiti ruke i dobra volja!

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy Park, Hana Dervović učiteljica joge

 

Ovom jednostavnom sekvencom vratite svoja leđa u uspravan i pravilan položaj. Danas, bez obzira čime se bavimo, puno vremena provodimo sjedeći, pogrbljeni ispred kompjutera ili mobitela. Ovom sekvencom ojačajte mišiće ramena i leđa te vratite lijepo držanje.

 

1) Uteg

Prekrižite ruke i stavite ih iza glave. Udahnite i izdahom spustite glavu i laktove prema podu bez da savijete leđa. Ruke vam služe kao uteg. Zadržite položaj i napravite 5 udaha i izdaha. Udahom se vratite u početni položaj.

Dobrobiti: Ova vježba isteže mišiće vrata i gornjeg dijela leđa te jača ramena.

 

2) Otvaranje ramena

Prekrižite ruke i stavimo ih iza glave. Udahnite i izdahom otvorite laktove prema nazad, probajte spojiti lopatice na leđima. Leđa i glavu držite uspravno i nemojte ih savijati. Dišite duboko u položaju 5 udaha i izdaha. Udahnite i izdahom se vratite u početni položaj te opustimo ruke.

Dobrobiti: Ova vježba otvara ramena, jača mišiće gornjeg dijela leđa, ruku i ramena. Vraća tijelo u uspravan položaj. 

 

3) Istezanje ramena

Iz položaja Mačke lijevu ruku provucite ispod desne, spustite lijevo rame i uho na pod. Desnu ruku ispružite naprijed ispred sebe. Napravite 3 do 5 udaha i izdaha. Vratite desnu ruku ispod ramena i odgurnite se nazad u početni položaj. Ponovite s drugom rukom.

Dobrobiti: isteže ramena, vrat, leđa te ih istovremeno i jača.

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo