VIDEO SPECIJAL JOGA ZA POČETNIKE

Smirite puls i dah, povratite ravnotežu u udove, istegnite i opustite mišiće

Pridružite nam se i jogom ispunite duh i tijelo pozitivnom energijom! Sve što vam treba za uspješno vježbanje je joga prostirka, jastuk, (po potrebi-joga blok), malo prostora toliko da možete raširiti ruke i dobra volja!

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy Park, Hana Dervović učiteljica joge

 

Jer odmor nakon treninga je izuzetno bitan, jednako je važan kao i samo vježbanje. Nakon treninga u teretani, fitnesa ili trčanja, s ovih par joga vježbi smirite puls i dah, povratite ravnotežu u udovima, istegnite i opustite svoje mišiće te tako umanjite upalu mišića. Dobrobiti od vježbanja će također biti veće.

 

1) Ušica i igla

Ležeći na leđima s koljenima u fleksiji i stopalima na podu, oslonite desni gležanj na natkoljenicu lijeve noge, obuhvatite lijevu natkoljenicu od ispod s dlanovima i podignite je gore prema prsima. Potkoljenica i natkoljenica obje noge su pod pravim kutom. U položaju napraviti 5 udaha i izdaha. Ponovite s drugom nogom.

Dobrobiti: otvara i isteže kukove, stražnju ložu, uklanja napetost iz donjeg dijela leđa i nogu

 

2) Istezanje noge u stranu

Legnite na leđa. Podignite desnu nogu u zrak i uhvatite stopalo lijevom rukom te je prebacite preko lijeve noge. Glavu okrenite u desno i ispružite desnu ruku u ravnini ramena. U završnom položaju napravite 5 udaha i izdaha. Vratite se u početni položaj i ponovite s drugom nogom.

Dobrobiti: isteže bedra, listove i trup, uklanja napetost donjeg dijela leđa, vrata i bedara

 

3) Happy Baby

Legnite ravno na leđa, savijte koljena prema trbuhu. Rukama primite unutarnju stranu stopala. Otvorite koljena malo više u stranu i napravite rukama potisak tako da koljena gurate prema podu. Skočni zglob i koljeno su u ravnini. U završnom položaju napravite 5 dubokih udaha i izdaha. 

Dobrobiti: isteže prepone, mišiće nogu i donji dio leđa, povećava fleksibilnost kukova i otvara ih, opušta cijelo tijelo i pomaže u otpuštanju stresa

 

4) Koljena na prsa

Legnite ravno na leđa, savijte noge i privucite natkoljenice na prsa. U završnom položaju duboko dišite do 2 minute, pažnja neka vam bude na dahu.

Dobrobiti: Ova vježba opušta cijelo tijelo, naročito leđa i kukove.

 

5) Shavasana

Legnite se ravno na leđa, ruke i stopala lagano odmaknuta od tijela, dlanove okrenite prema gore.  Duboko dišite u položaju 2 minute 

Dobrobiti: opušta cijelo tijelo, pospješuje regeneraciju nakon treninga

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo