jogom do bikini tijela

Sirena: poboljšava cirkulaciju u donjem dijelu tijela te jača mišiće leđa i stražnjice

Za učiteljicu joge, Hanu Dervović nema stajanja ni preko ljeto. Nakon joge za početnike, za vas je pripremila i niz učinkovitih vježbi koje tope masne naslage, jačaju guzu, poboljšavaju cirkulaciju, držanje, izdržljivost, snagu i još mnogo toga. Pridružite nam se i otkrijte sve čari joge.

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy ParkHana Dervović, učiteljica joge.


Eka Pada Rajakapotasana varijanta

Ovaj yoga položaj odličan je za žene. Poboljšava cirkulaciju u donjem dijelu tijela, uklanja napetost iz kukova i donjeg dijela leđa, otvara grudni koš. Uz to je i vrlo fotogeničan yoga položaj.


1. Golub

Uđite u položaj goluba. Zadržite položaj i napraviti 3 udaha i izdaha. 

Kako se pravilno izvodi ovaj yoga položaj i koje su dobrobiti pogledajte ovdje.


2. Istezanje bedra

Savijte stražnju, pruženu (desnu) nogu, uhvatite rist istom rukom i približite petu što više možete prema stražnjici. Napravite to polagano bez naglih trzaja. Zadržite položaj 3 udaha i izdaha.


3. Sirena

NAČIN IZVOĐENJA: Iz prethodnog položaja pustite iz ruke rist i namjestite nožne prste na unutarnju stranu desnog lakta. Podignite lijevu ruku iznad glave i uhvatite se za desnu ruku. Pogled usmjerite prema gore i duboko dišite. Zadržati položaj 30 sekundi do 1 minutu. Opustite ruke i nogu te sve ponovite s drugom nogom.

TRAJANJE: 30 sekundi do 1 minutu

NAPOMENA: nemojte koljeno otvarati previše u stranu kako biste zaštitili ligamente.  DISANJE: duboko i prirodno u završnom položaju

DOBROBITI: oslobađa piriformis i pomaže kod išijasa, snažno otvara mišiće pregibače kukova i mišiće prepona, poboljšava cirkulaciju u urinarnom i reproduktivnom sustavu. Jača mišiće leđa i stražnjice te isteže ruke i mišiće trbuha, otvara prsni koš.

OGRANIČENJA: ozljede koljena i vratne kralježnice

KONCENTRACIJA: na disanje


OVDJE pogledajte i video specijal - JOGA ZA POČETNIKE.

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo