JOGOM DO BIKINI TIJELA

Samo za napredne: vježba koja povećava izdržljivost, mišićnu masu i kondiciju

Za učiteljicu joge, Hanu Dervović nema stajanja ni preko ljeto. Nakon joge za početnike, za vas je pripremila i niz učinkovitih vježbi koje tope masne naslage, jačaju guzu, poboljšavaju cirkulaciju, držanje, izdržljivost, snagu i još mnogo toga. Pridružite nam se i otkrijte sve čari joge.

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy ParkHana Dervović, učiteljica joge.


Kada se osjećate odvažno i energično, isprobajte ovaj napredni Core trening koji povećava izdržljivost, izgrađuje ogromnu snagu i povećava mišićnu masu, kondiciju i razvija koordinaciju. Krenite s manjim brojem ponavljanja i postepeno ga povećavajte po svom osobnom nahođenju.

 

1. Iz položaja planine udahom dignite desnu petu prema nebu (vodite računa da su kukovi u paraleli s podom), izdahom koljenom taknite nadlakticu, a nožnim prstima podlakticu. Pri tome, stopalo vam ne smije taknuti pod, cijelo vrijeme je u zraku.  

Ponovite 3 do 5 puta. Zatim ponovite s drugom nogom.

Dobrobiti: razvija koordinaciju duha i tijela, jača cijelo tijelo, povećava izdržljivost i snagu, ubrzava metabolizam, topi masne naslage i povećava mišićnu masu. Jača unutarnje mišiće koji su vrlo bitni jer drže naše tijelo i pokreću ga.

 

2. Iz položaja mačke udahom podignite desno koljeno i izdahom ga primaknite nadlaktici, a nožnim prstima taknite podlakticu. Pri tome, stopalo vam ne smije taknuti pod, cijelo vrijeme je u zraku. Ponovite 3 do 5 puta. Ponovite s drugom nogom.

Napomena: Ovo je teži oblik prethodne vježbe iz planine. Kada savladate prethodnu vježbu isprobajte i ovu težu varijantu.

Odmorite se u položaju mjeseca.
 


OVDJE pogledajte i video specijal - JOGA ZA POČETNIKE.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo