Misija - "bez špeka do ljeta"

Ove vježbe ostvarit će san o ravnom trbuhu, ali samo ako se potrudite

Osim estetske komponente trbušni mišići imaju veliku važnost u držanju kralježničnog stupa, a u suradnji s mišićima leđa sudjeluju u pravilnom držanju tijela.

Vježbe pokazuje: Eva Politeo, prof. kineziologije


Svaka žena želi imati lijep, ravan i utegnut trbuh. Osim estetske komponente trbušni mišići imaju veliku važnost u ispravnom držanju kralježničnog stupa, a u suradnji s mišićima leđa sudjeluju u pravilnom držanju tijela.

 

Dvije su strane trupa

Stoga je preporuka podjednako u treningu raditi vježbe za obje strane trupa. U novom treningu Eva Politeo, prof. kineziologije, pokazuje vježbe za sve dijelove trupa.

 

Tri kruga u treningu

- Preporuka je da se vježbe izvode jedna za drugom, s odmorom od desetak sekundi između vježbi. Nakon jednog kruga vježbi slijedi odmor od tri minute te krećemo u drugi krug. Idealno bi bilo napraviti tri kruga u treningu, no broj krugova odredit ćete individualno, prema svojoj fizičkoj pripremljenosti - kaže Eva Politeo.

 

A evo i kako to izgleda...

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo