JOGOM DO BIKINI TIJELA

Orao: jača mišiće nogu, pomaže u uklanjanju išijasa i poboljšava osjećaj ravnoteže

Za učiteljicu joge, Hanu Dervović nema stajanja ni preko ljeto. Nakon joge za početnike, za vas je pripremila i niz učinkovitih vježbi koje tope masne naslage, jačaju guzu, poboljšavaju cirkulaciju, držanje, izdržljivost, snagu i još mnogo toga. Pridružite nam se i otkrijte sve čari joge.

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy ParkHana Dervović, učiteljica joge.


GARUDASANA 

NAČIN IZVOĐENJA: zauzmite stojeći položaj. Napravite lagani čučanj, podignite desnu nogu i omotajte je oko lijeve. Desna natkoljenica bi trebala biti iznad lijeve dok se desno stopalo oslanja na stražnji dio potkoljenice lijeve noge. Savijte i ruke, te desnu omotajte oko lijeve na način da se dlanovi spoje ispred nosa, podsjećajući  na orlov kljun. Savijte lijevu nogu u koljenu i pokušajte prstima desne noge dotaknuti tlo. Zadržite položaj 3 udaha i izdaha ili koliko možete održati balans. Ponovite sve s drugom nogom.

DISANJE: udah u početnom položaju, zadržati dah i ući u završni položaj i disati duboko, udahnuti, držati dah i izaći iz položaja u početni položaj. 

TRAJANJE: koliko god možete zadržati položaj

NAPOMENA: Lakša varijanta položaja je da stavite ruke u položaj molitve.  Ukoliko „padnete“ iz položaja, nemojte se žuriti, već napravite jedan duboki udah i izdah kako bi se um i duh staložili te onda ponovo pokušajte.

DOBROBITI: jača mišiće nogu, pomaže u uklanjanju išijasa i reume ruku i nogu, eliminira hidrokelu i poboljšava osjećaj ravnoteže, poboljšava cirkulaciju u nogama.  

KONCENTRACIJA: na točku ispred sebe

OGRANIČENJA: ukoliko su zglobovi prekruti, kod ozljeda koljena i skočnog zgloba, treba izbjegavati ovaj položaj


OVDJE pogledajte i video specijal - JOGA ZA POČETNIKE.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo