VJEŽBAMO SVAKI DAN

Na red su došla i stopala - ove terapeutske video vježbe riješit će vas boli

Kako bi podržala kampanju #ostajemdoma, mr.sc. Martina Mavrin Jeličić donosi nam seriju video vježbi za očuvanje zdravlja i forme. Videa će pomoći svima onima koji su u ovom trenutku u svojim domovima te zbog ove krizne situacije nisu u mogućnosti vježbati sa svojim terapeutima i trenerima

 

U petom videu mr.sc. Martina Mavrin Jeličić, magistrica znanosti, sveučilišna profesorica i vlasnica MBS Centra koja 26 godina provodi tretmane zdravstvenog i funkcionalnog vježbanja prateći znanost, praksu i intuiciju u svojem radu nam donosi terapeutske vježbe za područje stopala.

Zamislite si dvije kuće, jedna je građena na čvrstim temeljima, druga na nešto lošijima, koja će kuća biti stabilnija i čvršća? Upravo tako, ona koja ima čvrste temelja. Isto tako naše tijelo, njegova stabilnost i mogućnost izgradnje snage ovise o našim temeljima, stopalima.

 

Na žalost, stopala su često najviše vremena u svojem oklopu, cipeli i zbog ne aktivacije polako odlaze u inhibiciju. Ako još imate određene deformacije stopala vaš cijeli lanac (tijelo) može patiti velike terete i na kraju dovesti do boli. Pa kako bi to izbjegli svaki dan odradite ovaj mali health niz.

 

1. VJEŽBA - 'masaža stopala'

Pronađite čvrsti i obli predmet po kojem možete „gnječiti“ svoj svod stopala. Kroz 1-3 valjajte se po njemu. Vježba otklanja krutost iz mišića dna stopala, što nam dopušta cjelovitiju aktivaciju.


2. VJEŽBA - 'ugrabi'

Zamislite da imate male papiriće na podu i želite ih ugrabiti svojim nožnim prstima. Uz udisaj, otvorite što jače prste, zagrabite i uz izdisaj bacite zamišljeni papirić iza sebe. 10 ponavljanja u svaku stranu. Vježbaj budite sve uspavane mišiće svojeg svoda koji dok ne rade ne pružaju stabilnost cijelom tijelu.


3. VJEŽBA - 'roda'

Podignite jednu nogu naprijed. Održite ravnotežu na drugoj. Kroz 1 minutu, pokušajte zatvoriti i otvoriti oči nekoliko puta i održati ravnotežu. Vježba stimulira aktivaciju mišića stabilizatora cijelog tijela, i potiče na još veći rad mišiće stopala.


4. VJEŽBA - balerina

Hodajte na prstima oko 5 minuta, naprijed i natrag. Vježbom stabiliziramo i jačamo mišiće donjeg dijela tijela, počevši od stopala.

Za potpuno djelovanje i pokretanje cijelog tijela odradite sve Health mini treninge - vježbe za vratvježbe za ramena i vježbe za donji i gornji dio leđa i vježbe za kukove i core.

Vježbajte i ostanite zdravi!

Za sva dodatna pitanja stojim na raspolaganju - [email protected]


 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Please don't insert text in the box below!

Možda će vas zanimati i ovo