Tik-tak, tik-tak...

'Last minute' vježbe za dobro tijelo u badiću

Uvijek je dobro donijeti odluku o vježbanju, pa čak i ako počinjete vježbati u zadnji tren. Važno je samo nastaviti, kad trening postane dnevna rutina, rezultati neće izostati

Vježbe pokazuje: Eva Politeo, prof. kineziologije


 

Obično žene koje su inače nesklone tjelovježbi na aktivnost pomisle tek kada dođe toplije vrijeme pa nosimo manje odjeće. No, ne postoji čarobna formula kojom se može u samo dva-tri tjedna napraviti čudo.

- Ono što se može postići jest malo utegnuti tijelo aktiviranjem mišića u kritičnim zonama. S druge strane, uvijek je dobro donijeti odluku o vježbanju. Tako bih svima preporučila, kada počnete s pripremama za ljeto, samo tako nastavite. Jednom kada se naviknete na trening, on postaje dnevna rutina pa rezultati neće izostati - kaže Eva Politeo, prof. kineziologije.

 


U današnjem treningu Eva pokazuje kompleksne vježbe koje aktiviraju više mišićnih skupina pa se povećava i potrošnja kalorija. Vježbe se izvode jedna za drugom sa stankom od deset sekundi. Po završetku svih vježbi odmarate se maksimalno pet minuta i ponavljate sve ispočetka. U ovom intenzivnom treningu potrebno je napraviti četiri kruga svih vježbi.

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo