Jogom do bikini tijela

Jogom protiv stresa: relaksirajte se i otpustite stres i napetost u samo tri minute

Za učiteljicu joge, Hanu Dervović nema stajanja ni preko ljeto. Nakon joge za početnike, za vas je pripremila i niz učinkovitih vježbi koje tope masne naslage, jačaju guzu, poboljšavaju cirkulaciju, držanje, izdržljivost, snagu i još mnogo toga. Pridružite nam se i otkrijte sve čari joge.

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy ParkHana Dervović, učiteljica joge.


Otpusti napetost i negativnu energiju

Ova sekvenca yoga položaja namijenjena je svima koji se žele relaksirati, otpustiti stres i napetost te se regenerirati i energizirati. Sve položaje treba raditi polako i bez naprezanja. Ovdje ne koristite snagu mišića da držite položaj već se skroz opustite u položaju. Svaki položaj zadržati minimalno 3 minute kako bi osjetili dobrobiti.


1. Leptir 3 min

Sjednite na pod. Spojite stopala i udaljite ih od tijela. Ruke stavite na pod ispred sebe i raširite ih u stranu. Dopustite leđima da se zaoble i nagnite se prema naprijed koliko vam tijelo dozvoljava. Dišite prirodno. Zadržati položaj minimalno 3 minute.

Dobrobiti: opušta napetost iz donjeg dijela leđa i bokova, pospješuje rad bubrega i mokraćnog sustava. Regulira menstruacijski ciklus te regenerira spolni sustav.


2. Polu leptir 3 min

Iz sjedećeg položaja ispružite jednu nogu ispred sebe, a drugu savinite u koljenu i stavite stopalo na unutarnju stranu bedra pružene noge. Dopustite leđima da se zaoble i nagnite se prema pruženoj nozi koliko vam tijelo dozvoljava. Dišite prirodno. Zadržati položaj minimalno 3 minute.

Dobrobiti: opušta napetost iz donjeg dijela leđa i bokova, jača ligamente leđa uz kralježnicu, pospješuje rad jetre i bubrega te pospješuje probavu.

OGRANIČENJA: išijas. Ako osjetite napetost u boku postavite ispod stražnjice jastuk ili smotanu deku.


3. Polu žaba 3 min

Iz sjedećeg položaja ispružite jednu nogu ispred sebe, a drugu savinite u koljenu i stavite ga na pod, stopalo je odostraga. Dopustite leđima da se zaoble i nagnite se prema pruženoj nozi koliko vam tijelo dozvoljava. Dišite prirodno. Zadržati položaj minimalno 3 minute.


4. Kvadrat 3 min

Iz sjedećeg položaja savinite lijevu nogu u koljenu i stavite je ispred sebe. Na nju postavite desnu nogu. Stopalo desne noge treba biti iznad lijevog koljena, a lijevo stopalo ispod desnog koljena. Noge čine kvadrat. Dopustite leđima da se zaoble i nagnite se prema naprijed ruke raširite i spustite ih na pod. Stražnjica vam treba ostati na podu. Dišite prirodno. Zadržati položaj minimalno 3 minute.

Dobrobiti: jako otvara kukove, opušta napetost iz leđa te je odlična priprema i za položaj lotosa.


5. Sedlo 3 min

Kleknite i sjednite na pete. Stavite ruke iza sebe tako da su vam prsti okrenuti prema naprijed. Ako vam je tu ugodno i ne osjećate nikakvo zatezanje, spustite laktove na pod, a zatim i leđa i glavu, a ruke ispružite uz tijelo. Dišite prirodno. Zadržati položaj minimalno 3 minute.

Dobrobiti: isteže kvadricepse i fleksore kuka, duboko otvara sakralno-lumbalni luk, stimulira štitnjaču. Jako je dobra za sportaše i osobe koje puno stoje ili hodaju.

Napomena za sve položaje: možda ćete u početku osjećati napetost, neugodu, možda čak i nervozu, to je sasvim u redu. Dišite duboko kroz senzacije i probajte ustrajati 3 minute nakon kojih ćete osjećati opuštenost i olakšanje. Također ako osjetite da s vremenom tijelo samo ulazi malo dublje u položaj, dopustite mu.


OVDJE pogledajte i video specijal - JOGA ZA POČETNIKE.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo