jogom do bikini tijela

Joga za struk i trup: uklanja masne naslage sa struka, bedara i bokova te učvršćuje ruke i leđa

Za učiteljicu joge, Hanu Dervović nema stajanja ni preko ljeto. Nakon joge za početnike, za vas je pripremila i niz učinkovitih vježbi koje tope masne naslage, jačaju guzu, poboljšavaju cirkulaciju, držanje, izdržljivost, snagu i još mnogo toga. Pridružite nam se i otkrijte sve čari joge.

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy ParkHana Dervović, učiteljica joge.


Redovitim izvođenjem sekvence smanjit ćete i stanjiti struk, osnažiti cijeli trup ali ćete osjetiti i rad nogu.


1. Dinamični plank

Uđite u položaj planine. Udahom uđite u planka i izdahom dinamično taknite koljenom nadlakticu. Ponoviti 10 puta

2. Udahom podignite desnu petu u zrak i izdahom zakoračite između ruku i uđite u položaj Ratnika 1. Nagnite trup i ruke prema naprijed u pretklon i napravite 3 udaha i izdaha. Trup neka vam bude iznad desne noge. Zatim zaokrenite trup u lijevo zadržite položaj i napravite 3 udaha i izdaha. Zatim zakrenite trup u desno podignite petu stražnje noge i postavite stopalo na prste da biste mogli napraviti položaj. Zadržite položaj i napravite 3 udaha i izdaha.

Polagano uđite u Ratnika 3. Spojite dlanove kod srca te kontrolirano i polako podignite lijevu nogu u zrak istovremeno nagnite trup prema naprijed. Dišite duboko i prirodno. Priključite lijevu nogu desnoj.

Dobrobiti: ova sekvenca jača cijelo tijelo, povećava mišićnu masu. Uklanja masne naslage sa struka, bedara, bokova te učvršćuje ruke i leđa. Povećava izdržljivost i snagu.


OVDJE pogledajte i video specijal - JOGA ZA POČETNIKE.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo