OSTAJEM DOMA I OSTAJEM U FORMI

Fit mama Marijana donosi nam pet vježbi za lijepo oblikovane noge, čvrstu guzu, struk i ruke koje možemo raditi u dnevnom boravku

Dobra vijest je da i vježbanjem kod kuće možete postići odlične rezultate

 

Da, znamo da nije lako mijenjati navike. No, to nije razlog da se ne posvetite više sebi. Pogotovo zato što "ako postoji volja, postoji i način".

Upravo je tako. Treba znati posložiti prioritete, a briga o sebi ipak bi trebala biti negdje pri vrhu. Iako vam se možda, do nedavno, vježbanje kod kuće činilo kao grozna opcija, danas nam je ona, nažalost, jedina. Dobra vijest je da i vježbanjem kod kuće možete postići odlične rezultate.

Diplomirana trenerica fitnessa i pilatesa Marijana Pašalić (43) donosi nam zato pet super vježbi koje možete raditi u dnevnom boravku, a koje garantiraju super rezultate.

Sve vježbe se ponavljaju 20 puta i po završetku ponoviti vježbe još jednom (možete i više puta, ovisno o formi). Ovo je jedan od oblika kružnog treninga. Splitsku trenericu možete pratiti i na Instagramu.


Vježba za trbuh

Bočno se istežite za kose trbušne mišiće. Istovremeno rade mišići ramena i leđa. Ponoviti svaku stranu 20 puta





Vježba za stražnjicu

Podizanje kukova ispružajući jednu pa drugu nogu. Položaj zadržite nekoliko sekundi, a zatim se spustite. Radite vježbu dvije minute.





Vježba za ruke

Triceps potisak - spuštati se što niže aktivirajući stražnji nadlaktični mišić.


Nikad dosta vježbica za trbuh

Podizati trup i dotaknuti nogu suprotnom rukom..

Privatni album

Pokrenimo se!

 


Iskorak

Super vježba koja aktivira cijelo tijelo.



 


Čuvajte sebe i druge te se priključite akciji #OSTAJEMDOMA


Sve o kampanji #OSTAJEMDOMA doznaj na jutarnji.hr/ostajemdoma

 

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Please don't insert text in the box below!

Možda će vas zanimati i ovo