Riješi test i doznaj

Unosite li dovoljno minerala kojeg tijelo treba, a ne proizvodi samo?

Istraživanja govore kako velikom broju ljudi danas nedostaje magnezija. Jeste li i vi možda među onima koji su izloženiji većem riziku, provjerite odgovorima na pet doista lakih pitanja.

 

Kako smo skloni započinjati dijete i razne režime prehrane "ad hoc" vrlo je važno znati kako to baš i nije dobra ideja. Pogotovo ako se nove prehrambene navike, odnosno režimi, primijenjuju na način da pojedine namirnice neko vrijeme izbjegavate ili ih potpuno izbacite.

Stoga istaknimo kako je za dobro zdravlje u našem tijelu potrebna ravnoteža pet glavnih minerala: kalcija, magnezija, fosfora, kalija i natrija.

Jedan od najvažnijih minerala za naše tijelo je, kako smo već isticali, magnezij koji sudjeluje u više od 350 vitalnih procesa. Njegov preporučeni dnevni unos je 375 mg. No, magnezij je mineral koji je potreban tijelu, a kojeg ono, kao ni ostale minerale samo ne može stvoriti, već ga je potrebno unositi hranom i vodom bogatom prirodnim magnezijem.

Stoga, prije nego krenete s dijetom provjerite svoj unos magnezija koji je, pored ostalih funkcija, iznimno bitan i prilikom mršavljenja, jer, ako vam je cilj mršavljenje, bit će vam zanimljiva informacija kako magnezij sudjeluje u pretvorbi energije iz proteina, ugljikohidrata i masti koje unosimo hranom.

Odgovorite na pitanja u nastavku i doznajte trebate li dijetu, ili postojeće prehrambene i životne navike ipak prilagoditi onome što tijelo treba, umjesto onome što mislite da biste trebali.

 

1. Koliko često jedete orašaste plodove, zeleno lisnato povrće, sjemenke, mahunarke i integralne žitarice?

a) Svakodnevno

b) Povremeno, 2-3 puta tjedno

c) Rijetko ili nikada

 

2. Koliko alkoholnih pića dnevno popijete?

a) Ne pijem ih

b) Jedno do dva

c) Više od tri

 

3. Koliko sati dnevno radite (uključujući i kućanske poslove)?

a) Manje od 8

b) 8 do 10 sati

c) Više od 10 sati, ponekad i vikendom

 

4. Koliko sati u danu spavate?

a) Najčešće 7 do 8 sati

b) Obično 5 do 7 sati

c) Često spavam manje od 5 sati

 

5. Patite li od grčeva, migrena ili osjećate trnce u rukama?

a) Ne, ne patim od ničeg navedenog

b) Povremeno

c) Da, i to mi se događa često

Foto: iStock


 

Rješenja:

Ako je većina vaših odgovora a

Vaše su navike dobre i rizik manjka magnezija je malen. Samo tako nastavite, ali ne zaboravite unijeti dnevnu dozu magnezija - Mg Mivela idealna je za to!

Ako je većina vaših odgovora b

Možda patite od nedostatka magnezija. Svoju prehranu možete obogatiti i unosom vode bogate magnezijem kako biste razinu magnezija doveli u ravnotežu. S jednom litrom Mg Mivele unosite gotovo preporučenu dnevnu dozu magnezija.

Ako je većina vaših odgovora c

Vašem tijelu vjerojatno ne osiguravate dovoljno magnezija. Počnite voditi računa o zdravim životnim navikama, koje uključuju dovoljno spavanja i pravilnu prehranu. Pored namirnica bogatih magnezijem, ne zaboravite vodu - Mg Mivela sa 343 mg magnezija pomoći će vam u dovođenju razine magnezija u ravnotežu.

 

Želite znati

Hranu s najvećom količinom magnezija čine orašasti plodovi, sjemenke, mahunarke, zeleno lisnato povrće, te integralne žitarice. No, nikako nemojte zaboraviti ni na prirodnu mineralnu vodu bogatu magnezijem koja je jedan od najboljih izbora, kažu stručnjaci.


 

Kako bismo tijelo opskrbili dnevno potrebnom količinom magnezija, idealno je odabrati vodu bogatu magnezijem. Mg Mivela je prirodna mineralna voda koja sadrži 343 mg magnezija u topivom obliku, pa ga organizam lako apsorbira u krvotok te ga može iskoristiti za vitalne životne funkcije ne izazivajući laksativan učinak.

Promo

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo