slobodno navalite

Najbolji izvori proteina koji će ubrzati metabolizam i proces mršavljenja

Proteini čine osnovu naše prehrane, zahvaljujući njima možete uspješno održavati postojeću mišićnu masu, a ujedno su neophodni hranjivi sastojci u procesu mršavljenja

 

Kada ste u procesu mršavljenja, važno je konzumirati dovoljno proteina. Proteini su potrebni za održavanje zdravlja tkiva i organa, a posebnu pažnju obratite na to da ih unosite u organizam kroz najkvalitetnije namirnice. Izbjegavajte hranu s visokim sadržajem šećera, a s malo vlakana, minerala i vitamina.

Hrana s visokim sadržajem šećera i malo vlakana može brzo povećati razinu šećera u krvi, utječući na naš osjećaj gladi. Najvažnije stavke za zdravo mršavljenje su pravilna prehrana, fizička aktivnost koja pruža sve hranjive tvari koje vašem tijelu trebaju, uključujući vitamine i minerale. Redovito vježbanje može vam pomoći pri mentalnom i fizičkom smirivanju, a pravilna prehrana pružat će vam dovoljnu dozu energije i snage. Stoga vam donosimo osam izvrsnih izvora proteina!


Jaja

Bilo da ih odaberete za doručak ili ručak, jaja su odlična opcija za obrok jer vam mogu pomoći u potpunom osjećaju sitosti. Jaja sadrže razne hranjive tvari poput proteina i mogu biti odličan dodatak prehrani za mršavljenje.


Bademi

Sirovi bademi sadrže oko 20% proteina [1] i čine fantastičnu zamjenu za nezdrave grickalice. Međutim, kao i kod svega ostalog, važno ih je konzumirati umjereno, a samo pedeset grama dnevno dovoljno je da se izbjegne glad između obroka.


Jogurt

Jogurt zasebni, dvije žlice jogurta s mekinjama i lanenim sjemenkama, jogurt kao dodatak smoothieju - mogućnosti su beskrajne. Jogurt može sadržavati poprilično proteina, ali izbjegavajte dodavanje šećera


Losos

Losos spada u masnu vrstu ribe, a sadrži omega-3 masne kiseline koje su izuzetno važne u uravnoteženoj i raznolikoj prehrani.


Chia sjemenke

Popularno sjeme sadrži veliku količinu vlakna [2] koje je važno za zdravlje probave. Chia sjemenke prirodno ne sadrže gluten i bogatije su vlaknima nego neke cjelovite žitarice i pružaju nam energiju. Možete ih kombinirati s jogurtom, pudinzima, ali dobro se slažu i s voćnim salatama.


 


Sjemenke bundeve

Dobro se kombiniraju sa zobenim pahuljicama za doručak, a odlična su opcija i za grickalice kada ogladnite između obroka.


Leća

Leća je također izuzetno bogat izvor bjelančevina [3], a njena dodatna korist je što se lako priprema. Za razliku od drugih grahorica, leća se ne mora namočiti prije kuhanja, a od nje možete pripremiti paštetu, gulaše i polpete!


Kvinoja

Kvinoja je poznata kao zamjena za rižu, a prirodno ne sadrži gluten. Osim što je bogata proteinima, sadrži i vlakna [4] . Isprobajte je u salatama, ali odlično paše i s kuhanim i prženim jelima.


Unaprijedite svoj život već danas!



[1] https://fdc.nal.usda.gov/fdc-app.html#/food-details/170567/nutrients

[2] https://fdc.nal.usda.gov/fdc-app.html#/food-details/170554/nutrients

[3] https://fdc.nal.usda.gov/fdc-app.html#/food-details/172420/nutrients

[4] https://fdc.nal.usda.gov/fdc-app.html#/food-details/168874/nutrients

 

 

 

Možda će vas zanimati i ovo