Zdravlje srca

Kronično nam nedostaje, a to shvatimo tek kad je prekasno...

Poznato je kako danas svaki drugi Hrvat umire od kardiovaskularnih bolesti, što je alarmantan podatak. Kako to prevenirati?

 

Kako održati zdravlje srca od najranije do najstarije životne dobi

Kardiovaskularne bolesti, veliki su problem današnjeg doba, no prevencijom se puno može napraviti za zdravlje srca i krvnih žila. Brojni stručnjaci potvrđuju kako je magnezij jedan od najzanimljivijih minerala našeg vremena, budući da je neophodan za brojne vitalne procese u organizmu, kao i rad srčanog mišića, a njegov je unos u svakodnevnoj prehrani često nedostatan.

Poznato je kako danas svaki drugi Hrvat umire od kardiovaskularnih bolesti, što je alarmantan podatak. Kako to prevenirati?

 

Prirodan magnezij je uvijek bolji izbor

Zdravlju srca pridonose pravilna prehrana i primjerena tjelesna aktivnost.

Nutricionistica Mašenjka Katić između ostalog naglašava važnost magnezija u svakodnevnoj prehrani, jer je neophodan za normalan rad srca, ali i cjelokupno zdravlje organizma. U tijelo ga je idealno unijeti hranom i vodom, a preporučeni dnevni unos je 375 mg.

Prirodan magnezij iz Mg Mivele čini razliku, jer, kako ističe mag. Katić nije svaki izvor magnezija isti. Magnezij koji je prirodno sadržan u Mg Miveli i to u količini koja gotovo odgovara preporučenom dnevnom unosu, je tijelu na raspolaganju otopljen, u svom prirodnom mediju. Tako se lakše apsorbira iz probavnog sustava u cirkulaciju, za razliku od nekih sintetskih oblika koji mogu biti teže iskoristivi ili imati određene neželjene popratne učinke.

Značajno je istaknuti da Mg Mivela zbog specifičnog mineralnog sastava ima lagan osvježavajući okus i nema laksativan učinak na probavu, te se može konzumirati tijekom cijelog dana i u svakoj prilici.

 

Koji su prirodni izvorni magnezija?

Iako se čini da je magnezij široko rasprostranjen u hrani, istraživanja pokazuju da je u većine ljudi zapadne civilizacije unos magnezija ispod preporučenog te da moderan čovjek danas živi u stanju kroničnog nedostatnog unosa magnezija.

Hranu s najvećom količinom magnezija čine orašasti plodovi, sjemenke, mahunarke, zeleno lisnato povrće, te integralne žitarice. No, nikako nemojte zaboraviti ni na prirodnu mineralnu vodu bogatu magnezijem koja je jedan od najboljih izbora, kažu stručnjaci.

Naime, sadržaj magnezija u hrani može biti značajno smanjen s obzirom na primijenjene agrotehničke mjere u proizvodnji hrane, tehnološki proces prerade, te samu pripremu hrane, kuhanjem, zamrzavanjem i slično. Kako bi tijelo opskrbili preporučenom količinom magnezija, idealno je odabrati prirodnu mineralnu vodu bogatu magnezijem. Prirodan magnezij u Mg Miveli u topivom je obliku kojeg organizam iz tankog crijeva lako apsorbira u krvotok te ga može iskoristiti za vitalne životne funkcije ne izazivajući laksativan učinak.

 

Kako bismo tijelo opskrbili dnevno potrebnom količinom magnezija, idealno je odabrati vodu bogatu magnezijem. Mg Mivela je prirodna mineralna voda koja sadrži 343 mg magnezija u topivom obliku, pa ga organizam lako apsorbira u krvotok te ga može iskoristiti za vitalne životne funkcije ne izazivajući laksativan učinak.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo