5 lakih koraka

Kako ostati fit i nakon ljetovanja?

San o vitkoj liniji na plaži izvrsna je motivacija da se prije ljeta bacimo na laganu prehranu i intenzivno vježbanje kako bismo tijelo doveli u top formu. No, završetkom ljetovanja i povratkom u ustaljenu svakodnevicu, često se vraćamo i starim, lošim navikama.

Neuravnotežena prehrana, stres i nedostatak tjelovježbe tako nerijetko dovode i do povratka izgubljenih kilograma.

 No, u 5 dokazano djelotvornih koraka zadržite motivaciju za stečenim zdravim navikama i očuvajte ljetnu liniju, čak i kada temperature krenu padati.

 

#1 UČINITE VJEŽBANJE ZABAVNIM

Ovo je broj jedan pravilo svake tjelovježbe. Ako ne uživate u vježbanju, u većini slučajeva ćete i brzo odustati od nje. Pronađite zabavnog partnera ili partnericu za trčanje, rolanje ili vožnju biciklom, upišite tečaj plesa i konačno naučite sve te zavodljive pokrete dok trošite kalorije ili uživajte u nastavku ljetne rutine plivanja na obližnjem bazenu.

 

#2 POKRENITE SE I U SVAKODNEVNIM SITUACIJAMA

Povratak na posao ne znači da se trebate prikovati za radni stol. Iskoristite još uvijek toplo vrijeme i krenite na posao pješice ili biciklom, ili parkirajte auto što dalje od posla i aktivirajte noge. Penjite se stepenicama, a ne liftom, a za vrijeme pauze - prošećite na svježem zraku s omiljenom kolegicom.

 

#3 ODABERITE AKTIVNE VIKENDE

Kasno ljeto i jesen savršeni su za aktivne vikende - u prirodi, na planinarenju, uz rad u vrtu ili vinogradu, na izletima u nacionalne parkove i parkove prirode - ili u posjeti drugim gradovima, otkrivanju znamenitosti i dugim šetnjama.

 

#4 SEZONSKE NAMIRNICE SU "MUST"

Recite NE visokokaloričnoj, brzoj i prerađenoj prehrani, i radije odaberite neodoljive plodove kasnog ljeta i jeseni, poput lubenica i dinja, slasnih salata s rajčicama, paprikama i krastavacima, sočnih šljiva... Nastavite uživati u laganim ljetnim salatama sa svježim voćem i povrćem, a čim temperature krenu padati, zagrijte se prirodnim domaćim juhama i varivima, bogatim vitaminima i mineralima.

 

#5 ČUVAJTE LINIJU UZ PRIRODNE AKTIVATORE METABOLIZMA

Dodajte prehrani namirnice koje će potaknuti metabolizam, ubrzati sagorjevanje masnoća i spriječiti nagomilavanje novih masnih naslaga, poput ljutih papričica, đumbira i cimeta.

A jedan od izuzetno snažnih i učinkovitih aktivatora metabolizma jest i ekstrakt zelene kave koji, osim što ubrzava sagorjevanje kalorija, ujedno i smanjuje osjećaj gladi djelujući na hormon leptin te tako pospješuje gubitak kilograma.


Spriječite nakupljanje kilograma nakon ljeta

Foto: Promo

Nepržena zrna zelene kave sadrže visok udio kolorogenične kiseline, polifenolnog antioksidansa koji potiče sagorjevanje masnoća u tijelu, limitira apsorpciju glukoze i uravnotežuje rad metabolizma. Zelena kava ujedno djeluje i na hormon leptin odgovoran za apetit, te smanjuje apetit i želju za hranom.

Inovativni Spring green coffee & L-carnitine namijenjen je bržem i učinkovitijem mršavljenju te detoksikaciji organizma. Sadrži optimalne koncentracije ekstrakta zelene kave te L-karnitina koji djeluju na uravnoteženje tjelesne težine, smanjenje apetita te sagorijevanje masnoća.

Više informacija potražite na internetskoj stranici www.springwoman.hr

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo