Doznali smo...

Je li hijaluron doista tako čudesan?

Kad nanosite takav proizvod na kožu, zapravo iz nje “kradete” vlagu ostavljajući je napetom i suhom. Jedino što činite jest da izvlačite vlagu iz dubljih slojeva kože na površinu, odakle ona vrlo brzo posve nestaje. Zbog toga osjećate potrebu da je još bolje navlažite...

Kozmetička industrija uvijek koristi nedovoljnu informiranost potrošača kako bi nas obmanula i navela da kupimo nešto što nam, u najboljem slučaju, samo ne treba, ali često nam može donijeti i više štete nego koristi. To je, nažalost, slučaj i s hijaluronskom kiselinom koliko god ona bila poželjan i blagotvoran sastojak za našu kožu.

 

Nerijetko ćete na proizvodima vidjeti natpis “serum s 99% HA” ili “serum s 75% HA”, što je potpuna laž jer je takav serum zapravo samo mješavina hijaluronske kiseline i vode.

Dakle, natrij hijaluronat (ako je on uopće korišten) ne dolazi u čistom obliku, već u obliku otopine i uglavnom čini samo 1 do 2 posto otopine koja je primarno sastavljena od vode.

 

Isušuje kožu

Ono što je još gore od te neistine jest činjenica da, kako tvrde stručnjaci, natrij hijaluronat u količini većoj od 4 posto zapravo isušuje kožu. Ako ga je previše, on poput spužve upija vlagu iz kože. Ukratko, najveći postotak hijaluronske kiseline koji može biti prisutan u otopini, a da ona nema isušujući učinak na kožu jest 2 posto i to je industrijski standard koji se poštuje.

 

To nije sve

Druga stvar kojom nas varaju proizvođači jest činjenica da ih većina zapravo koristi hijaluronsku kiselinu u njezinu standardnom obliku s velikom molekularnom težinom, zbog koje ona ne može prodrijeti u kožu, već molekule “sjede” na površini kože izvlačeći iz nje vlagu.

 

Začarani krug

To znači da kad nanosite takav proizvod na kožu, zapravo iz nje “kradete” vlagu ostavljajući je napetom i suhom. Jedino što činite jest da izvlačite vlagu iz dubljih slojeva kože na površinu, odakle ona vrlo brzo posve nestaje. Zbog toga osjećate potrebu da je još bolje navlažite pa nanosite još više tog proizvoda, čime stvarate začarani krug čiji je cilj ono što proizvođač želi - da i dalje neumorno kupujete njegov proizvod.

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo