Dobre promjene

9 zlata vrijednih savjeta: uz ove trikove poboljšajte probavu još ovaj tjedan

Svi oni koji pate od zatvora ili neredovite probave jako dobro znaju koliko to može narušiti kvalitetu života. No, da biste se riješili ovoga problema, prvo biste trebali preispitati neke svoje životne navike.

Probava možda nije najpoželjnija tema o kojoj raspravljamo u društvu, no izrazito je važna za naše zdravlje. Na svu sreću, postoje vrlo jednostavni načini kako poboljšati probavu ako imate problema.

Velik broj ljudi pati od refluksa, zatvora ili općenito problema sa želucem, a tad se uglavnom obraćaju farmaceutima za pomoć. Stručnjaci tvrde da velika većina tih problema ne proizlazi iz genetskih predispozicija, već iz naših nezdravih, svakodnevnih navika.

 

 


Upravo iz tog razloga prvo treba pokušati s promjenom u prehrambenim navikama. Evo što možete učinit kako bi vaše tijelo još ovoga tjedna osjetili olakšanje, odnosno kako biste potaknuli probavu i spora crijeva.


1. Pijte više vode
- hidratacija je izrazito važna jer gotovo svaki dio probavnog sustava ovisi o dovoljnoj količini vode.
2. Pijte jogurte koji sadrže probiotike - oni povećavaju broj dobrih bakterija u probavnom sustavu.
3. Jedite više krastavaca - prema tvrdnjama nutricionista i krastavci su odličan izvor probiotika.
4. Pijte čaj od kamilice - ima umirujuć učinak na želudac. A.i vodite računa o tome da čaj ne sladite.
5. Konzumirajte dovoljno vlakana - prehrana bogata vlaknima pomaže hrani na putu kroz probavni trakt, a time ublažava zatvor.
6. Izbacite masno meso - masnoće usporavaju probavu pa je bolje odabrati meso sa što manje masnoća.
7. Žvačite, žvačite, žvačite - koliko god neobično ovaj savjet zvučao, probava počinje žvakanjem hrane te je jednako važna kao i bilo što drugo.
8. Čitajte deklaracije na hrani - ovo se posebno odnosi na ljude koji imaju i najmanje alergije na mliječne ili bilo koje druge proizvode jer je to često primarni izvor probavnih problema.

 

Najvažniji savjet!

Koliko god probava ovisila o našim prehrambenim navikama, toliko ovisi i o fizičkoj aktivnosti. Naime, osobe koje se nedovoljno kreću, pokazuje statistika, sklonije su probavnim smetnjama. Stoga, čak i ako promijenite ishranu, ubacite više vlakana i probiotika, odustanete od šećera, a pojačate unos vode - malo će vam vrijediti ako i dalje dan provodite sjedeći i ne baveći se baš nikakvom aktivnošću.


Vaše mišljenje nam je važno!

Imate li i vi problema s probavom? Kako ih ublažavate ili ste možda pronašli način kako ih se zauvijek riješiti? Podijelite to s nama, netko bi vam mogao biti zauvijek zahvalan.

 

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo