OTVORENO PREDAVANJE PROGRAMA POMOĆ U UČENJU

OČEKIVANJA I ŠKOLSKI USPJEH: Znamo li što zapravo želimo od djece?

Zašto je važno baviti se pitanjem vlastitih očekivanja od uspjeha djeteta u školi, tražiti vlastite i djetetove odgovore, jednako kao i istraživati razloge i vrijednosti koji stoje iza njih, govorit ćemo u sklopu uvodnog predavanja programa Pomoć u učenju.

Predavači: Matea Blažević, prof. psihologije, voditeljica programa Pomoći u učenju i Karlo Meštrić, prof. sociologije

KADA? Subota, 28. 9., 18.30 - 20.00 sati

GDJE? Psihološki centar Blažević, Črnomerec 46, Zagreb

Predavanje je besplatno, a prijava obavezna zbog ograničenog broja mjesta. Prijaviti se možete na mail: [email protected]




Kao i svaki početak, početak nove školske godine, prilika je za nova pozitivna iskustva. No, nerijetko početak nove školske godine ujedno je i početak starih, dobro poznatih obrazaca. To mogu biti problemi s pisanjem zadaća, organiziranjem vremena, muke s matematikom, beskonačnim brojem godina u povijesti, apstraktnošću kemije ili dubinama biologije, a hrvatsku gramatiku bolje da ne spominjemo.

Kako bi već u samome početku pružili svome djetetu najveću moguću podršku, roditelji često traže razne načine da pomognu svome djetetu, i sebi, u nošenju sa školskom svakodnevicom. Od vašeg djeteta danas se često traži da bude uspješno - u svemu.
 


To zaboravljamo

Jednostavno pitanje koje prečesto zaboravimo odgovoriti usred kaosa svakodnevice: što mi kao roditelji zapravo želimo od djeteta? Kada je u pitanju njegov uspjeh u školi, funkcioniranje unutar obitelji, funkcioniranje među njegovim prijateljima i prijateljicama - što točno želimo? Ako je odgovor općenit - samo da bude sretan/sretna - kako se dolazi do te općenite sreće, koji su sastojci i gdje se među njima nalazi škola i školski uspjeh? Ako je odgovor specifičan - da ima sve 5 - zašto to želimo, koliko je ta želja u skladu s djetetovim mogućnostima i što donosi uspjeh od 5.0 nama, a što djetetu? Ako ne znamo odgovor, zašto radimo to što radimo - gdje se tu nalazi školska svakodnevica i školski uspjeh djeteta? -

Jednom kad smo saznali koji je odgovor na to pitanje za nas, da li smo spremni čuti dijete, njegov odgovor i zašto je odabrala ili odabrao baš taj odgovor.
 

Zašto je važno baviti se pitanjem vlastitih očekivanja od uspjeha djeteta u školi, tražiti vlastite i djetetove odgovore, jednako kao i istraživati razloge i vrijednosti koji stoje iza njih, govorit ćemo u sklopu uvodnog predavanja programa Pomoć u učenju. Na predavanju ćemo dotaknuti najvažnija roditeljska i dječja očekivanja vezana uz uspjeh te što najčešće stoji iza njih i, naravno, kako to utječe na vašu svakodnevicu.


Prvi korak

Program Pomoć u učenju namijenjen je svoj školskoj djeci u obliku kontinuiranog rada i podrške unutar vašeg doma kao pomoć u savladavanju školskog gradiva i uklapanju u školski sustav.

Koristeći kontinuirani individualni pristup u radu, program se bavi specifičnim preprekama svakog djeteta ili adolescenta.

 

Važno je za početak otkriti koji je djetetov prirodni način učenja i na osnovu toga ga postepeno voditi da nauči organizirati svoje vrijeme te tako uspije napraviti plan za učenje i ostale aktivnosti, a sve uz stalnu podršku odraslih.

Uvodno predavanje programa Pomoć u učenju namijenjeno je svim roditeljima čija su djeca već polaznici programa ili onima koji tek razmišljaju kako doskočiti novoj školskoj godini.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo