pa dokle više

Najnesretniji ljudi na svijetu dijele jednu zajedničku naviku koja svima ide na živce

Ljudi koji se stalno žale mogu zaista biti naporni i isisati vam svu energiju.

 

Mnogo stvari ne valja na ovom svijetu, u to nema dvojbe. No ipak nesretni ljudi kao da žmire na ono oko kojim bi trebali vidjeti sve dobro i usredotočuju se na ono loše oko njih. Takve ljude prepoznajemo izdaleka: uvijek će se žaliti na nešto ili svaku pohvalu nastaviti s 'da, ali…'

Stalno kukanje i kukanje, pa dokle više? Sigurno susrećete takve ljude na poslu, u dućanu, liftu. Ljudi koji se stalno žale mogu zaista biti naporni i isisati vam svu energiju. Vjerojatno ste barem jednom pomislili: 'on mora da je vrlo nesretna osoba'. Donosimo nekoliko razloga zašto su ljudi koji se stalno žale najtužniji na svijetu, odnosno koje su njihove najčešće izjave:


1. 'Zaslužujem više'

Oni koji kukaju često ovako razmišljaju. Zaslužuju veću plaću, više ovoga i onoga. I sve je to OK. Stvar je u tome da oni to samo govore, ali po tom pitanju ništa ne poduzimaju, već samo kukaju. Kad ste u kontaktu s osobom koja se stalno žali, ona će vam vrlo vjerojatno željeti ukazati da im nešto dugujete. Njima nedostaje racionalnosti i razumijevanja. Nemojte očekivati da ćete im lako udovoljiti.


2. 'Zaslužujem bolje'

Možda je riječ o boljim radnim uvjetima, boljem rasporedu, boljim vezama; oni koji uvijek prigovaraju smatraju da zaslužuju bolje. Možete im osigurati najbolje alate, najbolja auta, odličnu plaću, odličan stan, najmoderniju odjeću, sve najbolje, ali oni će se i dalje žaliti jer 'zaslužuju bolje'. Nemojte očekivati da ćete ih ikad s nečim impresionirati.


3. 'Nisam kriv/a'.

Oni gotovo nikad ne prihvaćaju odgovornost za svoja djela. U svakoj situaciji će se ponašati kao da to nije njihov problem, niti odgovornost.


4. 'Ja sam to mogao/la bolje napraviti'

Zamislite da stalno imate ovakvo stanje uma. Osobe koje stalno kukaju vole govoriti kako su njihove ideje bile bolje. Možda u nekim slučajevima i jesu bolje, ali oni smatraju da su uvijek u pravu. Ne očekujte da će ljudi koji se stalno žale prihvatiti tuđe ideje. Njihov put je, prema njima, jedini ispravan.


5. 'Ako ja ne mogu biti sretan/na, nitko ne može biti'

Ovakva osoba lako može postati toksična za vaš tim. U kontaktu s njima pristupajte oprezno i mudro. Najgora stvar za tim je kad osoba koja stalno kuka uspije prenijeti tu svoju negativnu energiju na druge.


6. 'Ne moram to napraviti…'

Ljudi koji se stalno žale često će diktirati što žele napraviti, a što ne. Oni smatraju da pravila za njih ne vrijede. Kad prilazite ovakvoj osobi, očekujte velik zid. Šefovima je često pravi izazov nositi se s njima.


Svi ćemo, s vremena na vrijeme, zaploviti morima negativnosti, ali ono što je važno je koliko dugo ćemo ondje ostati i kako brzo poraditi na tome da se izbavimo odatle. Prakticiranje pozitivnih navika na dnevnoj bazi je ono što razlikuje sretnu osobu od nesretne, a ne potpuno savršenstvo u svemu što rade. Hodaj, padni, podigni se, ponovi. Upravo u ovom dijelu 'podigni se', leži sva razlika.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Možda će vas zanimati i ovo