Jednostavna pravila

Kako očuvati zdravlje cijele obitelji u vrijeme epidemije - dvije stvari su bitne

Osvještavanje važnosti zdravih stilova života i održavanja tjelesne mase od izuzetne je važnosti kako biste sačuvali svoje zdravlje u vrijeme epidemije

Kako biste očuvali zdravlje, neophodno je osigurati svakodnevnu tjelesnu aktivnost za sve članove obitelji. Prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije, svakodnevno je potrebno izdvojiti najmanje:
- 30 minuta umjerene do intenzivne tjelesne aktivnosti za odrasle
- 60 minuta umjerene do intenzivne tjelesne aktivnosti za djecu i mlade u dobi od šest do 18 godina
- 180 minuta za tjelesne aktivnosti različitog intenziteta za djecu do šest godina

Pravilna prehrana

Uz redovitu tjelesnu aktivnost, za očuvanje zdravlja važna je i pravilna prehrana. Dugotrajan boravak u kući vrijeme je u kojem, u nedostatku sadržaja, često podliježemo uzimanju prevelikog broja međuobroka. Obroci ne samo da su učestaliji već i češće sadrže prekomjerne količine soli, šećera i masnoća. Stoga u doba epidemije nemojte zaboraviti da i dalje trebamo pripaziti što i koliko jedemo. Dnevni unos trebao bi izgledati ovako:
40 % povrća
30 % žitarica
20 % bjelančevina
10 % voća

Izvor: Živjeti zdravo

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Please don't insert text in the box below!

Možda će vas zanimati i ovo