Nije slučajno

Zašto baš jaja za doručak?

Iako su bogata kolesterolom, jedenje jaja kod većine ljudi neće podići njegovu razinu. Naprotiv

 

Kao jedna od najboljih namirnica za prvi jutarnji obrok navode se jaja. Studije pokazuju da doručkovanje jaja povećava osjećaj sitosti, smanjuje kalorijski unos u sljedećim obrocima i pomaže održati stabilne razine šećera i inzulina u krvi.


Antioksidansi

Jaja su najbolji izvor kolina, nutrijenta sličnog vitaminima B, vrlo važnog za zdravlje mozga i jetre. Nadalje, sadrže lutein i zeaksantin, antioksidanse koji pomažu spriječiti bolesti oka, poput mrene i makularne degeneracije.


Kolesterol

Iako su bogata kolesterolom, jedenje jaja kod većine ljudi neće podići njegovu razinu. Naprotiv, jedenje cijelih jaja može pomoći regulirati tzv. loš (LDL) kolesterol i povećati HDL kolesterol te tako pridonijeti zdravlju srca. Iz tri velika jaja dobit ćemo 20 grama vrlo kvalitetnih proteina.


Pomažu kod mršavljenja

Američki znanstvenici došli su do zaključka da ćete, ako kombinirate niskokaloričnu dijetu i kokošja jaja za doručak, gubiti težinu dva puta brže. Ovaj doručak će vas zasiti i omogućiti da smanjite unos hrane tijekom dana.

Svidio vam se ovaj članak? Prijavite se na Živim.hr newsletter i ne propustite slične priče!

Please don't insert text in the box below!

Možda će vas zanimati i ovo